Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa komputerów przenośnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 93
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ko.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ko.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa komputerów przenośnych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6d4331-f980-463a-8330-114c8cf92b8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052601/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa komputerów przenośnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d6d4331-f980-463a-8330-114c8cf92b8c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d6d4331-f980-463a-8330-114c8cf92b8c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych jest Wielkopolski Kurator Oświaty:
adres: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań
email: wko@ko.poznan.pl
skrytka ePUAP: /ko_poznan/SkrytkaESP
e-mail: iod@ko.poznan.pl
pisemnie na adres: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań
2. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu wykonania umowy i rozliczenia świadczenia, a mogą obejmować: imię i nazwisko, numer PESEL, nr dokumentu tożsamości, adres zamieszkania i zameldowania, zakład pracy, stanowisko służbowe, służbowe dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz dane zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie zawodowe. Dane zostały udostępnione bezpośrednio przez osobę, której dane dotyczą lub przez pracodawcę lub podmiot, z którym Pani / Pan współpracuje, realizując na rzecz Administratora określone świadczenie umowne.
3. Dane będą przetwarzane w związku z:
wykonaniem umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego m.in. z przepisów podatkowych, księgowych, archiwizacyjnych;
realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w szczególności: umożliwienie prawidłowej realizacji umowy, w tym sprawnej komunikacji pomiędzy osobami dedykowanymi do realizacji zawartych umów, ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami, weryfikacja kontrahentów, w tym zapobieganie oszustwom. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy oraz do realizacji ewentualnych roszczeń Administratora związanych z zawartą umową, a następnie przechowywane w archiwum zakładowym, gdzie okres archiwizacji – określony przez Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – wynosi 10 lat.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane:
podmiotom świadczącym wsparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformatycznych, w których dane osobowe są przetwarzane,
podmiotom upoważnionym do tego na podstawie powszechnie obowiązującego prawa,
podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora.
Administrator nie przekazuje danych bezpośrednio do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
6. Ma Pani/Pan prawo zażądać od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach i w granicach określonych w RODO. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).
7. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Administrator nie będzie przetwarzał danych w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub podjęcia współpracy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.272.44.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 3 – składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia. Zamawiający nie wzywa do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), o ile Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym (KRS, REGON).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu komputerowego5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu komputerowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Oferty/wnioski na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Dostawa komputerów przenośnych"
- Wsparcie prawnika w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców
- Dostawa przyrządów do anestezji i resuscytacji dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. strusia w Poznaniu
- Serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej
- "Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia 29.03.2026 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego i multimedialnego) na potrzeby realizacji projektu pn.: "Z Robotyką na Ty"
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
- Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Rakówce
- Zakup wyposażenia przeznaczonego dla Biblioteki Publicznej w Stojadłach po zmianie siedziby (w częściach) Część I. elementy meblowe i drobne wyposażenie Część II. elektronika
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do szkół z terenu Gminy Parczew
- Dostawa urządzeń komputerowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





