eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego na rozwi±zania F5 Networks



Og³oszenie z dnia 2025-11-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego na rozwi±zania F5 Networks

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podmiot nale¿±cy do grupy VAT o nazwie Szko³a G³ówna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 162

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego na rozwi±zania F5 Networks

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d10aa873-e0bd-4284-b25f-bddb3acc0905

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00540445

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00295037/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.21 Us³uga wsparcia na rozwi±zania F5 Networks na okres 1 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/495462

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostêpnej pod adresem:
https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski,
zawiadomienia, informacje oraz pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia, w tym dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zak³adkê „Pytania / Informacje” lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail
coz@sgh.waw.pl. 3. Za datê wp³ywu wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. 4.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy. 5. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktu z
Wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyñska, e-mail: coz@sgh.waw.pl lub inna osoba zastêpuj±ca. 6. Z uwagi na ograniczon± liczbê
znaków szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zak³adce "Pomoc"
Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szko³ê G³ówn± Handlow± w Warszawie, okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szko³ê G³ówn± Handlow± w Warszawie, okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.66.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Objêcie us³ug± wsparcia technicznego w ramach kontraktów serwisowych umo¿liwiaj±cych dzia³anie systemu BIG-IP F5 Networks:
a) Level 1-3 Premium Service for BIG-IP (7x24), F5- ADD-BIG-LTM-I4XXX - 2 szt.
b) Level 1-3 Premium Service for BIG-IP (7x24), F5- BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
c) Next-Business-Day Hardware Replacement Service (RMA) for BIG-IPF5-BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
d) RMA Removable Hard Drive and Compact Flash Card Fee (per unit) F5-BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
1.2. Us³uga wsparcia in¿ynierskiego.
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach okre¶lonych w
Rozdziale XIV ust. 3 – 10, dokumenty wymienione w Rozdziale XIV ust. 1:
1) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) dowody dot. „samooczyszczenia” (je¿eli dotyczy);
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania (opcjonalnie);
/Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. Wykonawca powinien wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów/
4) pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy, zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poni¿ej:
1) zmiany wersji oferowanego oprogramowania lub jego czê¶ci z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy model lub jego czê¶æ zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony modelem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który zosta³ udoskonalony albo dodatkowo wyposa¿ony, za cenê nie wy¿sz± od ustalonej w umowie;
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przy czym ca³kowity termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 10 dni licz±c od dnia zawarcia umowy;
3) w przypadku przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wyst±pienia si³y
wy¿szej, o której mowa w § 9;
4) konieczno¶ci przesuniêcia terminów umownych, je¶li owa konieczno¶æ powsta³a na skutek okoliczno¶ci, których przy
do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 2, Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ o tym fakcie
Zamawiaj±cego z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym aneksowanie umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ 2 dni kalendarzowe przed
planowan± ewentualn± zmian±.
5. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron umowy nie stanowi zmiany jej tre¶ci i nie
wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy. Strony zobowi±zuj± siê do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy
organizacyjno- prawnej lub o zmianie adresu. W przypadku zaniechania obowi±zku, o którym mowa w zdaniu poprzednim,
poczytuje siê, ¿e wszelkie dorêczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie
uwa¿a siê skuteczne.
6. Zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 4 i 5 niniejszej umowy którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany jej tre¶ci i nie
wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy. Strony zobowi±zuj± siê do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych
teleadresowych osób. W przypadku zaniechania obowi±zku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje siê, ¿e
wszelkie dorêczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uwa¿a siê
skuteczne.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.