Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00584257/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.4.2.) Miejscowość: Wałcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540131
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00529265
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca dostarczy Towar w terminie:
- w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później do dnia
15.11.2024 r.
- w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 20 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji, jednak nie później niż do dnia 15.11.2024 r. (dotyczy zadania nr 2).
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał się zakończyć się po 15 listopada, to ostatecznym dniem, w którym
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 15 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin realizacji przypada na dzień roboczy, który jest nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy ani sobotą, poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
Po zmianie:
1. Wykonawca dostarczy Towar w terminie:
- w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później do dnia
29.11.2024 r.
- w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 20 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji, jednak nie później niż do dnia 29.11.2024 r. (dotyczy zadania nr 2).
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał się zakończyć się po 29 listopada, to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 29 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin realizacji przypada na dzień roboczy, który jest nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy ani sobotą, poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa zestawów ochronnych dla użytkownika do szkolenia z wykorzystaniem amunicji treningowej UTM MMR
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie oraz częściowej rozbiórce wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usług
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- Usługa - wykonywanie kompleksowych napraw i obsługiwań pojazdów służbowych, będących na ewidencji 1RBLog w Wałczu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu. II postępowanie.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych"
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy i jednostki podległej
- "Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- "Zakup serwera z oprogramowaniem, zasilacza awaryjnego UPS i dysków w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.