Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00584257/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.4.2.) Miejscowość: Wałcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540131
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00529265
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca dostarczy Towar w terminie:
- w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później do dnia
15.11.2024 r.
- w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 20 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji, jednak nie później niż do dnia 15.11.2024 r. (dotyczy zadania nr 2).
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał się zakończyć się po 15 listopada, to ostatecznym dniem, w którym
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 15 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin realizacji przypada na dzień roboczy, który jest nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy ani sobotą, poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
Po zmianie:
1. Wykonawca dostarczy Towar w terminie:
- w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później do dnia
29.11.2024 r.
- w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 20 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji, jednak nie później niż do dnia 29.11.2024 r. (dotyczy zadania nr 2).
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał się zakończyć się po 29 listopada, to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 29 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin realizacji przypada na dzień roboczy, który jest nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy ani sobotą, poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 2328Z wraz z modernizacją poboczy na odcinku od wiaduktu Witankowo w kierunku skrzyżowania z droga gminną do m. Sitowo
- Zakup i dostawa nowego rębaka mobilnego przeznaczonego do obróbki drewna dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu
- Dostawa farb i emalii
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Budowy drogi publicznej, łączącej ul. Słowackiego z planowanym rondem wraz z budową ul. Słowackiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie naświetla i stolarki otworowej na hali sportowej
- Przebudowa budynku Leśniczówki Rudnica - II postępowanie
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UPS do podtrzymania pracy systemu dla jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów - CUW w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
- ZAKUP SPRZĘTU DO "UTRZYMANIA GOTOWOŚCI RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W POLSCE" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
- Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- "Zakup i dostawa serwerów, macierzy, aplikacji do kopii zapasowych, zasilacza awaryjnego do serwerowni oraz zasilaczy awaryjnych do stanowisk komputerowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.