eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › "Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d5c14b-887a-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o numerze referencyjnym BZP.271.8.2022 pn.: „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022" przewidział możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o całkowitej wartości wynoszącej 100% zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367764,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1. Remont dróg o nawierzchni kamiennej, w tym:
a) naprawę nawierzchni tłuczniowej,
b) ścinanie poboczy,
c) uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową.
3.2.2. Dostawę materiałów kamiennych, w tym:
a) tłucznia drogowego drobnego o frakcji 10-31 mm,
b) tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm.
3.2.3. Konserwację rowów, przepustów i skarp, w tym:
a) odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp rowów,
b) umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10,
c) umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 100x75x12,5.
3.2.4. Wbudowanie korytek, w tym:
a) wbudowanie korytek skrzynkowych 30x40x50,
b) wbudowanie korytek najazdowych 30x50x 10,
c) wbudowanie korytek kolejowych 50x50x50.
3.2.5. Dostawa materiałów budowlanych, w tym:
a) korytka skrzynkowe 30x40x50,
b) korytka kolejowe 50x50x50,
c) płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x75x12,5,
d) płyty ażurowe 60x40x10,
e) rury PCV Ø 400,
f) rury PCV Ø 500,
3.2.6. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym     między innymi:
• oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót,
• opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (gdy wymagane),
• organizację zaplecza,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek    realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
3.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej do Zaproszenia do negocjacji specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

44114200-4 - Produkty betonowe

44163100-1 - Rury

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510007417

7.3.3) Ulica: Batorego 24

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448993,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.