eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - etap III



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17971,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Oswiecim-etap-III.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544f7d9c-6828-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.150.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zasyp wyrw i naprawa ubezpieczeń - potok Tłuczański II w km 0+380-0+750, msc. Tłuczań, gm. Brzeźnica.

Przedmiotem zamówienia są prace na potoku Tłuczańskim II, który jest w administracji Nadzoru Wodnego Oświęcim. Potok w km 0+380-0+750 zlokalizowany jest na terenie miejscowości Tłuczań, gmina Brzeźnica, powiat wadowicki.
Zakres planowanych prac ma na celu zabezpieczenie skarp potoku przed dalszym powiększaniem się wyrw i rozmyciem skarp. Zakres prac będzie obejmować: zabudowę wyrw w skarpie potoku poprzez wykonanie narzutu kamiennego, wykonanie niezbędnych prac udrożnieniowych tj. usunięcie przetamowań i zatorów w dnie z gałęzi, powalonych drzew i płyt betonowych, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód. Prace mają na celu poprawę swobodnego spływu wód i zahamowanie dalszej erozji koryta potoku na tym odcinku.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
 Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1a do SWZ;
 Wzór umowy – Załącznik Nr 2 do SWZ;
 Mapka sytuacyjna - Załącznik Nr 3a do SWZ;
 Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 4a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Udrożnienie potoku Zimna Rzeczka w km 0+000-2+100 w msc. Kłokoczyn, gm. Czernichów.

Zasadniczym celem robót na potoku Zimna Rzeczka jest udrożnienie koryta potoku. Potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, co powoduje powstawanie przetamowań i zatorów w korycie potoku utrudniając swobodny przepływ wód i ich samooczyszczanie się. Zatory i przetamowania wpływają na zawężenie przekroju koryta oraz uniemożliwiają swobodny przepływ wody. Ponadto niedrożne koryto potoku przy nawalnych opadach deszczu grozi podtopieniami przyległej zabudowy oraz infrastruktury drogowej, żwirowni i zalewania pól uprawnych.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
 Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1b do SWZ;
 Wzór umowy – Załącznik Nr 2 do SWZ;
 Mapka sytuacyjna - Załącznik Nr 3b do SWZ;
 Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 4b do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Udrożnienie potoku Zelczynka w km 0+000-3+100, msc. Ochodza, gm. Skawina.

Zasadniczym celem prac na potoku Zelczynka jest udrożnienie koryta, oczyszczenie płyt, lokalne wycięcie zakrzaczeń wraz z wykoszeniem skarp potoku. Wykonanie powyższych prac jest konieczne dla zapewnienia drożności koryta i poprawy odpływu wód z tego terenu. Potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach potoku oraz zbierające się na brzegach osady i miejscowe przetamowania w korycie potoku. Nadmierna akumulacja namułu na płytach w dnie i na skarpach, wpływa na zawężanie przekroju koryta oraz uniemożliwia swobodny przepływ wody. Wykonanie prac wpłynie na poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego przyległych terenów wraz z zabudową mieszkalno – gospodarczą i infrastrukturą techniczną i drogową.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
 Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1c do SWZ;
 Wzór umowy – Załącznik Nr 2 do SWZ;
 Mapka sytuacyjna - Załącznik Nr 3c do SWZ;
 Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 5c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Utrzymanie potoku Jankowicki w km 0+000-4+900 w msc. Jankowice, Babice, gm. Babice.

Zasadniczym celem prac na potoku Jankowickim jest przywrócenie jego drożności oraz poprawa bezpieczeństwa przeciwpowodziowego terenów przyległych z gęstą zabudową jednorodzinną. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz miejscowe przetamowania w korycie potoku. Nadmierna akumulacja nanosu mineralnego wpływa na zawężanie przekroju koryta oraz uniemożliwia swobodny przepływ wody. Niedrożne koryto podczas gwałtownych opadów deszczu grozi zalaniem żwirowni oraz przyległych terenów co jest bardzo negatywnym czynnikiem z uwagi na odszkodowania, o które mogą się domagać właściciele przyległych terenów.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
 Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1d do SWZ;
 Wzór umowy – Załącznik Nr 2 do SWZ;
 Mapka sytuacyjna - Załącznik Nr 3d do SWZ;
 Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 5d do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający zamieszczając na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 100 000 zł brutto, zrealizował obowiązek wynikający z art. 222 ust. 4 Pzp. W ustalonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 26.10.2023 r. do godz. 10:00 zostały złożone cztery oferty. Ceny złożonych ofert wyniosły kolejno: 132 313,56 zł brutto, 157 955,37 zł brutto, 198 091,50 zł brutto oraz 197 361,96 zł brutto. Zaoferowane ceny przewyższają zatem kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia budżetu zamówienia i zrównania zadeklarowanej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku ztym, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone cztery oferty, a każda z nich przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zasadne jest unieważnienie postępowania bez konieczności dalszego badania i oceny ofert.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Ceny ofert złożonych w postępowaniu przewyższają jego budżet a Zamawiający nie ma obowiązku zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia. Ustawodawca co prawda dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty na realizację zamówienia, jednak decyzję o zwiększeniu tej kwoty Zamawiający podejmuje odnosząc się do konkretnych warunków zaistniałych w danym postępowaniu i w granicach możliwości finansowych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 zgodnie z wykładnią językową wskazanego przepisu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93691,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE MATEUSZ KĘPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5521694367

7.3.4) Miejscowość: Sucha Bezkidzka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79015,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97293,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91917,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBCENTER IWONA TALIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532512915

7.3.4) Miejscowość: Okrajnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91917,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88929,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138141,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93332,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBCENTER IWONA TALIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532512915

7.3.4) Miejscowość: Okrajnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93332,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.