Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa kadrowo-płacowa Instytutu Badawczego IDEAS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badawczy IDEAS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541475394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-060
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48732752818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ideas.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ideas.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność badawczo-naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa kadrowo-płacowa Instytutu Badawczego IDEAS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d675edf-0467-4069-8511-35fb6dab67ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ibideas.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platformy przetargowej Instytutu Badawczego IDEAS dostępnej pod adresem: https://ibideas.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://ibideas.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
Zgłoszenie do udziału w postępowaniu wymaga rejestracji (wykonawcy, którzy nie posiadają konta na Platformie) oraz logowania (wykonawcy, którzy posiadają konto na Platformie)
Zgłoszenie do udziału w postępowaniu wymaga rejestracji (wykonawcy, którzy nie posiadają konta na Platformie) oraz logowania (wykonawcy, którzy posiadają konto na Platformie).
W tym celu:
1. w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału
w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2. po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora Platformy, która może potrwać do 24h (8h roboczych);
3. zalogowanie polega na podaniu adresu e-mail oraz hasła, po podaniu których zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę
Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Maksymalny rozmiar pliku do 250 MB, w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 20/4 mb/s;
2. komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (nie starsze niż 1 rok od daty wszczęcia postępowania);
3. zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera;
4. włączona obsługa JavaScript;
5. zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1. szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;
2. formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3. wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
4. pliki oferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
5. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 428 19 28 lub drogą elektroniczną na adres: helpdesk@eb2b.com.pl. Pomoc techniczna dostępna jest w dni robocze, w godzinach 7:00 – 16:00
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzględniając wymagania określone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż w związku z przedmiotowym postępowaniem, zawarciem oraz realizacją umowy zawartej w następstwie tego postępowania, będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy lub osób po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w związku z zawarciem umowy i w trakcie realizacji umowy, w tym podane w treści zawartej umowy.
Treść klauzuli informacyjnej zawarta jest w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach zawarta w treści klauzuli informacyjnej umieszczonej w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IDEAS-BZP.ZP.27.25.WNP/000033
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kadrowo – płacowa Zamawiającego wraz
z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej w postaci elektronicznej oraz dostępem do portalu pracowniczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi i warunki jego wykonania zawarte są w Załączniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79631000-6 - Usługi dotyczące personelu i listy płac
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79211110-0 - Usługi zarządzania listami płac
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat – w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonali co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na:a) obsłudze kadrowo-płacowej obejmującej swym zakresem co najmniej prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczania list płac, rozliczenia zobowiązań publicznoprawnych;
b) obsłudze kadrowo-płacowej podmiotu zatrudniającego co najmniej 100 osób;
c) obsłudze kadrowo-płacowej realizowanej nieprzerwanie przez okres co najmniej
12 miesięcy;
d) obsłudze kadrowo-płacowej, której wartość wynosiła co najmniej 250 000 zł brutto
Przez użyte w warunku pojęcie usługi należy rozumieć umowę o przedmiocie, minimalnym okresie trwania umowy oraz minimalnej wartości umowy, zgodnymi z treścią warunku.
W celu wykazania spełnienie przedmiotowego warunku wykonawcy mogą legitymować się umowami nadal trwającymi. W takim przypadku jednak do oceny spełnienia określonego w postępowaniu warunku udziału będzie brana pod uwagę część wykonana na dzień składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą – w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.1
– 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy Pzp oraz zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 2 [w zakresie podstaw wykluczenia
z ustawy sankcyjnej] – wzór informacji stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku, gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawcy, który wykazał spełnienie warunku udziału, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1, poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu dodatkowo oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego podmiotu złożonym przez wykonawcę wraz z ofertą – w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.1 – pkt 1.6
[w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy Pzp] oraz w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 2 [w zakresie podstawy wykluczenia z ustawy sankcyjnej] – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług wraz z podaniem ich zakresu przedmiotowego i wartości, dat wykonania i okresu trwania usługi, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane i liczby osób zatrudnionych przez te podmioty oraz przedłożeniem dowodów określających, że wymienione w wykazie usługi wykonane zostały należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Dowodami, o których mowa w poprzednim zdaniu są:
1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane, z tym, że w przypadku, gdy wykonawcy wykazując spełnienie warunku udziału legitymować się będą umowami nadal realizowanymi referencje bądź inne dokumenty powinny być wstawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2. oświadczenie wykonawcy – w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest on wstanie uzyskać referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot na rzecz zamówienie było wykonana. W takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania przyczyn, które uniemożliwiły wykonawcy uzyskanie dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego były wykonane.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku, gdy wykonawca wykazuje spełnienie warunku udziału polegając na potencjale innego podmiotu wraz z ofertą musi przedłożyć:1 zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na potrzeby realizacji udzielanego zamówienia lub innych podmiotowy środek dowody potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami osobowymi tego podmiotu, na których polega wykazując spełnienie warunku udziału, o którym mowa w Rozdz. XI pkt. 1.2 SWZ;
2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego potencjał (innego podmiotu) potwierdzające, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu w oparciu
o podstawy określone w Rozdziale IX pkt 1 i pkt 2. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ
Poza oświadczeniem i podmiotowymi środkami dowodowymi, o których mowa w pkt 1 i 2,
w terminie składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1 formularz oferty – wzór formularza stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2 pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale IX pkt 1 i 2 SWZ w terminie składania ofert (wraz z ofertą), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem XI pkt 1.1 SWZ, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. W odniesieniu do określonych w Rozdziale X pkt 1 SWZ warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi i czynności, do których opisane w Rozdziale X pkt 1 SWZ zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania warunku udziału określonego w Rozdziale X pkt 1 mogą polegać na potencjale innego podmiotu (innych podmiotów). W przypadku, o którym mowa w zdaniu drugim zastosowanie mają postanowienia Rozdziału XI pkt 1.2 SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert, składają również:
4.1 w przypadku, o którym mowa w pkt 3 zdanie pierwsze, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które czynności składające się na przedmiot udzielanego zamówienia, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
4.2 formularz oferty, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 2.1 SWZ;
4.3 pełnomocnictwo, wymienione w Rozdziale XI pkt 2.2 SWZ;
5. W przypadku, gdy w którymkolwiek z zadań najwyżej ocenioną będzie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający,
w terminie wskazanym w pkt Rozdziale XI pkt 3 SWZ, wezwie Wykonawców do złożenia:
5.1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XI pkt 3.1 SWZ;
5.2 wykazu wykonanych zamówień (umów), o który mowa w Rozdziale XI pkt 3.2 SWZ;
5.3 w sytuacji, o której mowa w Rozdziale X pkt 2 – do złożenia dodatkowo informacji właściwej dla podmiotu oddającego potencjał, o której mowa w Rozdziale XI pkt 3.3 SWZ.
6. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednio przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące Wykonawców.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. w zakresie podwykonawstwa – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność realizacji Obsługi organizacji sympozjum przy udziale podwykonawcy. Zmiana może być dokonana pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 3 Dni Robocze przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:a) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcom do wykonania;
b) podania nazw (firm) podwykonawców;
2. w zakresie podwykonawstwa – poprzez rozszerzenie zakresu usług, o których mowa w § 2, przekazywanych do wykonania podwykonawcom, pod warunkiem przekazania przez Wykonawcę nie później niż na 2 Dni Robocze przed dokonaniem zmiany:
a) opisu zakresu usług, o których mowa w § 2, przekazywanych do wykonania podwykonawcom;
b) podania nazw (firm) podwykonawców;
3. w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych,
w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie,
w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa;
4. w zakresie postanowień Umowy dotyczących terminu świadczenia usług, będących przedmiotem Umowy, sposobu realizacji tego świadczenia, sposobu wynagradzania,
w tym realizacji płatności, zakresu zobowiązań Stron Umowy – w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej i ich skutków, w celu dostosowania realizacji przedmiotu Umowy do warunków istniejących w następstwie wystąpień zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej i ich skutków.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa Instytutu Badawczego IDEAS dostępna pod adresem: https://ibideas.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie trzech przyczep z masztami teleskopowymi przeznaczonymi na potrzeby Wojewody Mazowieckiego.
- Dostawa czterech bezzałogowych statków powietrznych (BSP),z wyposażeniem dodatkowym oraz przeprowadzenie szkolenia produktowego na zabezpieczenie potrzeb Wojewody Mazowieckiego zadania z zakresu OLiOC
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dynasy 8 m 5, część nr 2: Chmielna 26 m 1
- WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
- Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Commvault.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów WFDiF w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





