Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395978/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00412842/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00420398/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00426386/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00435662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00441661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00449010/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00466745/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00488670/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00497381/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00505671/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00513906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00521792/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00527092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00532393/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00536522/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00551144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00563043/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00570054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00583477/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00662065/01 - Wynik z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania
Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539515
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00395978
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Prawo opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk. Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin serwisowych do 30% zamówionych w Abonamencie godzin Helpdesk. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin HelpDesk. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu.
Po zmianie:
Prawo opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk oraz godzin Opieki Powdrożeniowej. Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin Helpdesk do 30% z 40 godzin oraz 30% z 160 godzin Opieki Powdrożeniowej zamówionych w Abonamencie. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk oraz godziny Opieki Powdrożeniowej w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin Helpdesk lub Opieki Powdrożeniowej. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk lub Opieki Powdrożeniowej przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Wartość prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu.
Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód,
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
2. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy w rozumieniu art. 439 Pzp na zasadach opisanych w ust. 4 pkt 1), 2) i 3) . Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Jako materiały oraz wzrost kosztów realizacji umowy uznaje się wzrost cen serwisowych usług informatycznych.
3. Strony umowy będą uprawnione do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o ile poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, przez który rozumie się średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, osiągnie poziom co najmniej 10%. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wynosi 30% wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego pierwotnie w umowie za serwisowe usługi informatyczne. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w rozliczeniu okresowym ulegnie zmianie o wielkość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie powiększone o Wskaźnik.
4. Strony ustalają następujące zasady zmiany wynagrodzenia:
1) waloryzacja wynagrodzenia możliwa jest jednorazowo w trakcie trwania niniejszej umowy na wniosek, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i nie później niż 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji umowy.
2) waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 2, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są usługi,
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
5. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
6. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
Po zmianie:
Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach określonych w § 12 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-14 10:00
Po zmianie:
2024-10-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-14 10:05
Po zmianie:
2024-10-18 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-12
Po zmianie:
2024-11-16
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Szczecin
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Boisko Marzeń - rekreacja i sport dla lokalnej społeczności przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Królowej Jadwigi 29 w Szczecinie w ramach Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego 2024.
- ZAKUP I DOSTAWA PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO NA ZABEZPIECZENIE BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, TERENÓW ORAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO 15 WOG
- SPRZĘT LABORATORYJNY II TURA
- Dostawa 5 sztuk przetworników z okablowaniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia technicznego dla użytkowanej przez Zamawiającego platformy usług elektronicznych eRolnik
- Dostawa licencji serwerowych i dostępowych oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia na okres 36 miesięcy dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Podtrzymanie wsparcia technicznego (maintenance) dla komercyjnej licencji programu Petrel Combined Core System na okres 24 miesięcy - KC-DE-zp.272-600/25
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu Cyberbezpieczna Gmina Będzino.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.