eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieZakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KONECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 2

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Karolina.Jura@konecki.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-konecki/zamowienia-publiczne2

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-476f5ecf-1dde-4b1e-8a92-b16817a72e2a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476f5ecf-1dde-4b1e-8a92-b16817a72e2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.272.2.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592230,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej nieużywanej koparko-ładowarki, rok produkcji – 2025, gwarancja – minimum 36 miesięcy, masa pojazdu – minimum 8 000 kg, koła przednie – średnica minimum 20 cali
z błotnikami, koła tylne – średnica minimum 26 cali z błotnikami.
2.2 Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony wraz z rozładunkiem na adres: ul. Stanisława Staszica 2,
26-200 Końskie, na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Pojazd zostanie przekazany
z zatankowanymi do pełna zbiornikami paliwa i AdBlue (jeżeli występuje) wraz z odpowiednio uwzględnionymi pozostałymi płynami eksploatacyjnymi.
2.3 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne,
a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.5 Zamawiający realizuje przedmiot zamówienia w związku ze złożonym wnioskiem o dotację na dofinansowanie zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła jedna oferta. Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia jak również w Załącznik nr 1 do formularza ofertowego - wykaz zaoferowanego sprzętu wskazał, że wymaga dokumentów niezbędnych do rejestracji na terenie Polski. Wykonawca dokonał wykreślenia przedmiotowego zapisu oraz dopisał sformułowanie „nie dotyczy”. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w przedmiotowej sprawie. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca wskazał, że zaoferowana koparko-ładowarka nie posiada dokumentów umożliwiających rejestrację. Zatem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż była to jedyna oferta w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589047,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589047,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.