Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w miejscowości Nowe Łachy odc. o dł. 0,890 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297613409
1.5.8.) Numer faksu: 297613445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1326841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w miejscowości Nowe Łachy odc. o dł. 0,890 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe35273f-6c25-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030699/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi w miejscowości Nowe Łachy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane:
Przebudowa drogi w miejscowości Nowe Łachy odc. o dł. 0,890 km
a) Wyznaczenie przebiegu osi projektowanej drogi oraz elementów przekroju
poprzecznego prace geodezyjnych związane ze wskazaniem granic pasa
drogowego oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po wykonaniu wznowienia,
b) Odhumusowanie terenu wraz z odwozem 1780 m2
c) Oczyszczenie terenu w granicach pasa drogowego - 1200 m2,
d) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu o gr 10-20 cm (srednia gr
warstwy 15cm) z załadunkiem i odwozem na odległość do 2 km - 3960 m2
e) Regulacja wysokościowa skrzynki wodociągowej
f) Wymiana przepustu drogowego – 1 kpl
g) Uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni – 445m2
h) Profilowanie poprzeczne i podłużne wraz z korytowaniem i zagęszczaniem
istniejącej nawierzchni żwirowo-gruntowej wraz z przemieszczeniem
poprzecznym istniejącej nawierzchni żwirowo - gruntowej w granice pasa
drogowego- 2225 m2
i) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm zagęszczonego mechanicznie o gr. 15 cm (po zagęszczeniu). - 2225 m2
j) Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm zagęszczonego mechanicznie o gr. 15 cm (po zagęszczeniu). - 2225 m2
k) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S na szer. 4,0 mb - 3580 m2
l) Wykonanie poboczy wzdłuż nawierzchni jezdni po obu stronach o szer 0,5 mb z kruszywa łamanego - 885m2
m) Ustawienie pionowych znaków drogowych wg PSOR
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach:
a) Załączniki nr 8 do SWZ – Przedmiar robót
b) Załączniki nr 9 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
c) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja techniczna wykonawcza
d) Załącznik nr 11 do SWZ – Projekt Stałej Organizacji Ruchu(PSOR)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499916,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499916,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499916,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366383470
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-679
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499916,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.