eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchañ › Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2024 roku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchañ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 72

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 915624015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.suchan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Szko³a Podstawowa w Suchaniu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542230338

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Kardyna³a Augusta Hlonda 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Suchañ

1.11.5.) Kod pocztowy: 73-132

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.11.9.) Numer telefonu: 915624012

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: spsu@post.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://spsusuchan.edupage.org

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ab38d58-943d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00539257

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019187/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa oleju opa³owego na potrzby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ab38d58-943d-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchan.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Rozdziale XIII Specyfikacji warunków zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
8) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale XIII i XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny w zakresie RODO okre¶la Rozdzia³ II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO zosta³y okre¶lone w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPSu-D-344/11/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w 2024 roku. Szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania na olej opa³owy wynosi 110 000 litrów (110 m3).
4. Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie zamówiony w okresie obowi±zywania umowy. Faktyczna ilo¶æ oleju opa³owego dostarczonego w ramach zamówienia bêdzie zale¿na od bie¿±cego zapotrzebowania Szko³y Podstawowej w Suchaniu. Zamawiaj±cy informuje, ¿e minimalna ilo¶æ która zostanie zamówiona wynosi 78 000 litrów.
3. Dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie. Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê o potrzebie dostawy. Zapotrzebowanie bêdzie przekazywane drog± mailow±. Wykonawca dostarczy zamawian± ilo¶æ oleju opa³owego w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od otrzymania zapotrzebowania.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ cechy techniczne i jako¶ciowe zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2020-12 dla oleju opa³owego wed³ug rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019r. oraz aktualne atesty (¶wiadectwa jako¶ci), w szczególno¶ci:
1) gêsto¶æ w temp. 15°C >890kh/m³
2) warto¶æ opa³owa min. 42,60 MJ/kg,
3) zawarto¶æ siarki max. 0,10% m/m,
4) zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg,
5) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg,
6) lepko¶æ kinetyczna w temp. 20°C max 0,6 mm²/s,
7) barwa czerwona.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena koñcowa dla poszczególnych wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
 nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
4) dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Termin okre¶lony w pkt 4 stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê w sposób okre¶lony w Rozdziale XIV SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 5 pkt 1 SWZ (je¿eli dotyczy),
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 5 pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1. w przypadku oferty sk³adanej wspólnie (je¿eli dotyczy),
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (je¿eli dotyczy);
6) odpowiednie pe³nomocnictwo tj. w przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane oraz us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania nastêpuj±cych zmian postanowieñ niniejszej umowy:
1) termin realizacji umowy bêdzie móg³ ulec skróceniu na skutek zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia, przy czym za si³ê wy¿sz± uznaje siê katastrofalne dzia³ania przyrody, nowe akty prawne w³adzy ustawodawczej i wykonawczej oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego (np. zamieszki, wojna), niezale¿ne od stron umowy, które zasadniczo utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± wykonywanie zobowi±zañ stron wynikaj±cych z umowy, a których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec pomimo dzia³ania z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci,
2) termin realizacji umowy bêdzie móg³ ulec skróceniu, je¿eli na skutek zmiany przepisów prawa nie bêdzie mo¿liwa realizacja umowy na okre¶lonych w niej warunkach,
3) termin realizacji umowy ulegnie, skróceniu je¿eli Wykonawca dostarczy do Szko³y Podstawowej ca³± ilo¶æ oleju opa³owego przewidzian± w opisie przedmiotu zamówienia tj. 130 000 litrów.
2. Zgodnie z art. 439 Pzp mo¿liwa jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dostawcy poprzez jego waloryzacjê w przypadku zmiany ceny materia³ów lub koszów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia dostawcy zawartego w ofercie dostawcy, przy zachowaniu ni¿ej okre¶lonych ³±cznych warunków i postanowieñ umowy:
1) waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz i nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty rozpoczêcia realizacji niniejszej umowy, przy czym je¿eli umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert w postêpowaniu, w wyniku którego zosta³a zawarta niniejsza umowa,
2) zmiana nast±pi na wniosek strony, przy zmianie wska¼nika waloryzacyjnego, o co najmniej 5 %, przez wska¼nik waloryzacyjny nale¿y rozumieæ sumê procentowych miesiêcznych zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego miesi±ca z ostatnich 6 miesiêcy poprzedzaj±cych miesi±c, w którym zosta³ z³o¿ony wniosek, ustalon± na podstawie miesiêcznych zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego miesi±ca zawartych w informacji sygnalnej og³aszanej przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego na stronie internetowej G³ównego Urzêdu Statystycznego: https://stat.gov.pl/sygnalne/informacje-sygnalne/,
3) maksymalna warto¶æ zmiany ceny nie mo¿e przekroczyæ 5 % warto¶ci ceny jednostkowej netto okre¶lonej w ofercie dostawcy,
4) waloryzacja wysoko¶ci wynagrodzenia umowy dotyczyæ mo¿e wy³±cznie czê¶ci przedmiotu umowy jeszcze niezrealizowanego na dzieñ z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia.
3. Strona umowy wystêpuj±ca o zmianê wynagrodzenia, winna z³o¿yæ drugiej stronie umowy wniosek zawieraj±cy uzasadnienie wskazuj±ce na zaistnienie okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê wynagrodzenia wykonawcy.
4. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 strona umowy, która wniosek otrzyma³a przeka¿e drugiej stronie umowy informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e wynagrodzenie nale¿ne wykonawcy albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
ZE WZGLÊDU NA LIMIT ZNAKÓW PE£NA INFORMACJA JEST ZAWARTA W PARAGRAFIE 9 POSTANOWIEÑ UMOWY.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê na Platformie e-Zamówienia z zastosowaniem zasad okre¶lonych w Rozdziale XVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia (Miejsce i termin sk³adania i otwarcia ofert).ania ofert).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty uzyska³y najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W postêpowaniu maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywo³anej ustawy. Wykonawcy sk³adaj± w tym zakresie stosowne o¶wiadczenie. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.