Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407707/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku magazynowego z przeznaczeniem na Ochronę Ludności i Obronę Cywilną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931949982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strazstrzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-strzelin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13e6732c-5092-4729-b534-2c7bac07cb9d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku magazynowego z przeznaczeniem na Ochronę Ludności i Obronę Cywilną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13e6732c-5092-4729-b534-2c7bac07cb9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00361271/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku magazynowego z przeznaczeniem na Ochronę Ludności i Obronę Cywilną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont budynku magazynowego z przeznaczeniem na Ochronę Ludności i Obronę Cywilną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie poprzez:
a) demontaż elementów wyposażenia elektrycznego (opraw oświetleniowych, gniazd i przewodów);
b) demontaż zasilania energetycznego budynku – linii napowietrznej;
c) demontaż posadzki;
d) demontaż tynków do wysokości projektowanej okładziny z płytek;
e) demontaż wtórnych stałych elementów wyposażenia;
f) demontaż utwardzeń terenu wraz z podbudowami w miejscu projektowanego kabla energetycznego;
g) instalację kanalizacji deszczowej;
h) rozbiórkę luksferów na elewacji bocznej;
i) wykucie bruzd i wnęk dla nowoprojektowanych instalacji;
j) wykonanie nowych tynków pod płytki;
k) wykonanie nowej posadzki przemysłowej;
l) zamurowanie otworu pomiędzy pomieszczeniami nr 2 i 3 z bloczków gazo-betonowych;
m) uzupełnienie istniejących tynków wapiennych nad projektowanymi okładzinami z płytek;
n) wykonanie nowych warstw malarskich;
o) montaż okładzin ściennych z płytek;
p) montaż okładzin słupów stalowych w z płyt g-k H2;
q) montaż sufitu z płyt g-k H2 wraz z wyłazami dachowymi;
r) odtworzenie nawierzchni po pracach ziemnych;
s) montaż nowej instalacji elektrycznej (opraw oświetleniowych, gniazd i przewodów);
t) wykonanie nowego zasilania budynku – instalacja doziemna;
u) montaż nowej instalacji elektrycznej podtynkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W wyniku postępowania została złożona jedna oferta przez Firmę "BUDOWNICTWO OSIŃSCY" SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Dzierżoniowska 16C, 57-100 Strzelin REGON 022015272, której oferta przewyższała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630000 PLN
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w okresie 01.12.2025 do 31.12. 2025 r.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
- Dostawa podnośnika koszowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół Gminy Strzelin
- Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
- Wymiana ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Ludowie Polskim w ramach realizacji projektu pn. "Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ludów Polski"
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- "Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Remont oświetlenia awaryjnego w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Remont pomieszczenia magazynowego w budynku technicznym, na potrzeby Ochrony Ludności
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





