eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/414439

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649932cc-730b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.23.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
1. Lokalizacja- działka nr 1/2 o pow. 121,4298 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 1/2 obręb Bąkowo o pow. 121,4298 ha polegać będzie na wydzieleniu jedenastu (10) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone części z działki nr 131 i 133 w obrębie Pieranie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 131 o pow. 7,3300 ha, obręb Pieranie gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048780/3. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 131 obręb Pieranie o pow. 7,3300 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
3. Lokalizacja- działka nr 133 o pow. 6,4300 ha, obręb Pieranie gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048780/3. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 133 obręb Pieranie o pow. 6,4300 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 32200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
1. Lokalizacja- działka nr 5/2 o pow. 43,4025 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 5/2 obręb Bąkowo o pow. 43,4025 ha polegać będzie na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 6/3 o pow. 75,7300 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 6/3 obręb Bąkowo o pow. 75,7300 ha polegać będzie na wydzieleniu dziewięciu (9) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone części z działki nr 1 w Głojkowie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
3. Lokalizacja- działka nr 1 o pow. 15,4200 ha, obręb Głojkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048807/09. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 1 obręb Głojkowo o pow. 15,4200 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
4. Lokalizacja- działka nr 7/3 o pow. 32,2699 ha, obręb Głojkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048807/09. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 7/3 obręb Głojkowo o pow. 32,2699 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone z działki nr 1 w Głojkowie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 41300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
1. Lokalizacja- działka nr 242/1 o pow. 45,6400 ha, obręb Łojewo, gmina Inowrocław powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048789/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 242/1 obręb Łojewo o pow. 45,6400 ha polegać będzie na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem ( 3x ok.11 ha i 1 x ok. 12,64 ha) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 267/1 o pow. 27,3100 ha, obręb Łojewo, gmina Inowrocław powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048789/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 267/1 obręb Łojewo o pow. 27,3100 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) nowych działek zgodnie z projektem ( 2x ok.9 ha i 1 x ok. 9,31 ha) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 16100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4

1. Lokalizacja - działka nr 11/37 o pow. 38,8168 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Częściowo jest objęta MPZP : teren oznaczony jako B 72 R, A 93 R– tereny rolnicze. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego. Zakres prac: Podział działki nr 11/37 obręb Mała Nieszawka o pow. 38,8163 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) działek o przybliżonej powierzchni: ok.24 - max 25,00 ha i 14,00-15,00 ha. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja - działka nr 11/38 o pow. 38,7390 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa niezabudowana. MPZP – brak. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego. Zakres prac: Podział działki nr 11/38 obręb Mała Nieszawka o pow. 38,7390 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) działek o przybliżonej powierzchni: ok.16, 13, 11 ha. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290

7.3.3) Ulica: Lelewela 35/7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-652

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że w pozycjach wartość zamówienia ( 4.3.1) oraz wartość części (4.5.5.) podana wartość jest to szacunkowa wartość zamówienia ustalona przed wszczęciem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.