Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00454217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
IR.ZP.271.24.2025 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 448 42 10
1.5.8.) Numer faksu: 18 445 04 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grybow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IR.ZP.271.24.2025 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2deb67b-d607-40b6-a750-446fe4de2673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054871/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Binczarowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Florynka + Wawrzka.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Kąclowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 88000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Wyżna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 70200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Polna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stara Wieś.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 70200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stróże+ Wyskitna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Siołkowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2025/2026 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu własnego materiału uszorstniajacego, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kmak Roboty Ziemne "TOMI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381778673
7.3.4) Miejscowość: Binczarowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kmak Roboty Ziemne "TOMI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381778673
7.3.4) Miejscowość: Binczarowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Tomasz Kmak – Roboty Ziemne „TOMI”, Binczarowa 251, 33-332 Florynka, za cenę brutto 113 400,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 95 040,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski
z siedzibą: 33-325 Krużlowa Wyżna 133, za cenę brutto 90 720,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj.
75 816,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Niepsuj Forma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343413449
7.3.4) Miejscowość: Polna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-331
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski, 33-325 Krużlowa Wyżna 133, za cenę brutto 90 720,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 75 816,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: F.H.U. „HAJDUGA” Hajduga Paweł, 33-331 Stróże 116, za cenę brutto 105 840,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 88 560,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78837,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78837,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78837,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Petryla - MAR-NAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343171791
7.3.4) Miejscowość: Siołkowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78837,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-10INNE PRZETARGI GRYBÓW
- "Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej" (na rok 2026)
- Dostawy wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla MCKCiE w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki oraz Działu Kultury, Sztuki Filmowej i Promocji - na 2026 rok
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Biecz w 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- Usługa całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej przy ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze
- Mechaniczne odpłużanie lub uszorstnianie oraz odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika z rozsiewaczem na terenie miasta Torunia w sezonie zimowych 2025/2026
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





