Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00045804/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00050094/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Łapy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050259294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 50
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cuslapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10489111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Łapy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a14e120b-a9f0-4b5f-9e12-8f1cf71f1615
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045790/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Łapy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.26.5.2025.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci
z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - teren gminy Łapy na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.) zgodnie z rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 816).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zajęcia rehabilitacyjne i rewalidacyjno-
wychowawcze:
1) Zajęcia logopedyczne w wymiarze szacunkowym 2008 godzin,
2) Zajęcia pedagogiczne w wymiarze szacunkowym 883 godzin,
3) Zajęcia psychologiczne w wymiarze szacunkowym 1720 godzin,
4) Zajęcia z integracji sensorycznej w wymiarze szacunkowym 1900 godzin,
5) Zajęcia z treningu umiejętności społecznych w wymiarze szacunkowym 1100 godzin,
6) Zajęcia z rehabilitacji ruchowej w wymiarze szacunkowym 750 godzin,
7) Terapia ręki w wymiarze szacunkowym 558 godzin,
8) Terapia neurotaktylna w wymiarze szacunkowym 200 godzin,
9) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej w wymiarze szacunkowym 150 godzin.
10) Zajęcia z terapeuta zajęciowym w wymiarze szacunkowym 100 godzin.
3. Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem wynosi łącznie 9369 godzin.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1630206,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1630206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1630206,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1630206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w 2026 r.
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łapy"
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Świadczenie poradnictwa indywidualnego i rodzinnego, wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży, grupy wsparcia dla osób w kryzysie oraz dla rodziców/opiekunów dzieci i dorosłych
- "Świadczenie usług bytowych w mieszkaniach wspomaganych w Centrum Wsparcia Socjalnego przy ul. Ogrodowej 2a w Wałbrzychu"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - VI "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





