eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e9eb29-77f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1908149,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr 190525 SYKUŁA – DOBRA WOLA dł.558m od km 0+006
do 0+564 w m. GRÓBCE GMINA WŁOCŁAWEK (Dz. nr 82 obręb GRÓBCE, Dz. nr 70, 92 obręb MARKOWO) – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:
 wykonanie robót przygotowawczych – docięcie krawędzi bitumicznej, rozbiórka przepustów betonowych pod zjazdami w ilości 45m, wywóz gruzu z rozbiórki wraz z zagospodarowaniem gruzu,
 wycinka krzewów wraz z karczowaniem i wywozem gałęzi,
 odwodnienie - polegające na wykopie i rozbiórce starych , zniszczonych przepustów wraz z wywozem gruzu, montaż nowych rur PP o średnicy 40cm w ilości 68 m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi z skrzydłami w ilości 16 szt., umocnienie wlotów i wylotów brukiem 10,4m2, oczyszczenie rowów z namułu i wyprofilowanie dna i skarp w ilości 314,4m 3,
 roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 111,6m 3, wykonanie koryta głęb. 30cm pod potrzeby wykonania zjazdów bitumicznych w ilości 170,5m 2 wraz z załadunkiem i wywozem 23,1m 3 po mechanicznym uformowaniu poboczy w ilości 27,9m 3,
 wykonanie jezdni: oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie w-wy profilowej w ilości 75kg/m2 – 211,8t , ułożenie geosiatki o wytrzymał. powyżej 80kN/m 2 na pow.2823,5m 2 (pełną szerokością 5,0m). Ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W50/70 grub. 4cm na pow. 2823,5m 2,
 ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S50/70 grub. 3cm na pow. 2790,0m 2,
 wykonanie zjazdów na pola z betonu asfaltowego - w-wa wiążąca 4cm i ścieralna 3cm o pow. 160,0m 2, na podbudowie tłuczniowej grub. 20cm ułożonej dwuwarstwowo o pow. 170,5m 2
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 20cm na pow. 558 m 2,
 plantowanie terenu pow. 558,0m2,0m 2,
 ustawienie znaków typ S szt. 1,
 inwentaryzacja geodezyjna.
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały
w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla każdej z Części).
Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (w każdej z części):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w każdej z Części: tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 532608,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr 190503 JÓZEFOWO-MURSK- ŁADNE dł. 995m w m. ŁADNE GMINA WŁOCŁAWEK (Działki nr 59 obręb Ładne, nr 1 obręb Mursk) oraz przebudowa drogi Mostki - Ładne – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:
dla przebudowy drogi gminnej nr 190503C Józefowo – Mursk – Ładne dł. 995m w m. Ładne:
 wykonanie robót przygotowawczych – docięcie krawędzi bitumicznej, rozebranie fragmentów zdegradowanej konstrukcji o pow. 60m 2, wywóz gruzu z rozbiórki wraz z zagospodarowaniem gruzu , przełożenie kostki na wykonanych zjazdach w ilości 27m 2,
 odwodnienie- polegające na wykopie wraz z wywozem urobku , montaż nowych rur PP o średnicy 40cm w ilości 8 m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi z skrzydłami w ilości 2 szt., umocnienie wlotów i wylotów brukiem 1,4m2, oczyszczenie rowów z namułu i wyprofilowanie dna i skarp w ilości 8m3,
 roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 149,3m3, wykonanie koryta głęb. 30cm pod potrzeby wykonania poszerzeń jezdni, przełomów, zjazdów bitumicznych w ilości 1795,1m 2 wraz z załadunkiem i wywozem 488,7m 3
po mechanicznym uformowaniu poboczy w ilości 49,8m 3,
 wykonanie podbudowy o pow. 1795,1m2 na poszerzeniu jezdni wraz z poboczami, przełomach
i zjazdach z mieszanki żwirowo-tłuczniowej grub. 22cm na w-wie odcinającej z piasku grub. 6 cm,
 wykonanie jezdni : oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie w-wy profilowej w ilości 75kg/m 2 na poszerzeniach i przełomach – 41,8t , ułożenie geosiatki SMP o wytrzymał. powyżej 80kN/m 2 na pow. 2090m 2 ( obustronnie na krawędziach i na dylatacjach poprzecznych). Ułożęnie w-wy profilowej w ilości 100kg/m 2 na całej pow. poszerzonej jezdni o szer. 4,1m na pow. 4079,5m 2 w ilości 408t, ułożenie na zjazdach w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W50/70 grub. 4cm na pow. 235,6m 2 , ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 grub. 4cm na jezdni szer. 4,0m i zjazdach o łącznej pow. 4211,0m 2,
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 8 cm na wykonanej podbudowie o pow. 995m 2,
 plantowanie terenu pow. 558,0m2,0m 2,
 ustawienie znaków typ M szt. 2 ( B-33( 40km/h),
 inwentaryzacja geodezyjna.

dla przebudowy drogi Mostki – Ładne:
a) dla drogi gminnej w m. Mursk:
 na przełomach ( po korytowaniu) ułożenie nowej konstrukcji wraz ze wzmocnieniem podłoża na rozebranych przełomach typu ciężkiego na szer. 1,5 m o pow. 434,0m2 na odcinkach wg zestawienia w Projekcie architektoniczno- budowlanym,
 na jezdni ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy profilowej w ilości 150 kg/m 2,
 na zjazdach indywidualnych do posesji i pól ułożenie warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego grub. po 4cm z poszerzeniem istniejących zjazdów z 4m do 5,0m,
 na zjeździe publicznym w km 0+039 str. P ułożenie warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego grub. po 4cm na podbudowie tłuczniowej o szer. 4,0m,
 wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5 z kruszywa twardego pochodzenia magmowego grub. 20cm;

b) dla drogi gminnej w m. Ładne:
 na jezdni ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy profilowej w ilości 125 kg/m 2, na spękaniach podłużnych poprzecznych ułożyć geosiatkę szer. 1,0m,
 wykonanie poszerzenia jezdni poprzez wykonanie nowej podbudowy pod jezdnią i poboczach z mieszanki tłuczniowej 0/31,5mm grub. 22cm wykonanej dwuwarstwowo na warstwie odcinającej z piasku,
 wykonanie nowej podbudowy 10,0*1,0 m z tłucznia grub. 22cm i usunięciu korzeni,
 na zjeździe gospodarczym do dwóch posesji wykonanie warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego grub. po 4cm na podbudowie tłuczniowej grub. szer. 20m i dł. 0,45m,
 wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej twardej 0/31,5 z kruszywa, pochodzenia magmowego grub. 8cm.
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały
w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla każdej z Części).
Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (w każdej z części):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w każdej z Części: tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1162559,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - ul. DIAMENTOWEJ na odc. od ul. AGATOWEJ do ul. SZMARAGDOWEJ od km 0+259 do +343,7 i ul. SZMARAGDOWEJ od ul. DIAMENTOWEJ (str. prawa) od km 0+008 do 0+121 w m. NOWA WIEŚ GMINA WŁOCŁAWEK (Działki nr 88, 93 obręb Nowa Wieś) – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:
 roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących zjazdów z kostki betonowej
na podbudowie betonowej. Przekazanie kostki na paletach właścicielom posesji. Rozbiórka krawężników na ławie betonowej z wywozem gruzu. Rozebranie tłuczniowej podbudowy
w ul. Szmaragdowej w tym 50% do wykorzystania na miejscu. Pozostałą część wywieść poza plac budowy wraz z zagospodarowaniem,
 roboty ziemne – wykopy pod potrzeby jezdni ul. Szmaragdowej w ilości 97,1m 3, wykonanie koryta głęb.15cm pod potrzeby poboczy 90,4m 2, zjazdów głęb.40cm pod potrzeby zjazdów 115,2m 2, chodników głęb. 20cm w ilości 204,8m 2, przegłębienie koryta 30cm pod potrzeby progu zwalniającego
o pow. 6,8m 2 wraz z wywozem urobku poza teren budowy,
 ustawienie oporników 12*25cm dł.232,8m., Remont na skrzyżowaniu krawężnika 15*30cm w ilości 5m na ławie betonowej z oporem o F=0,06m2 z betonu C12/15,
 wykonanie jezdni ul. Szmaragdowej z kostki grub. 8cm na pow. 384,2m 2 w tym z kostki szarej 293,8m 2 z pasami obustronnymi z kostki czerwonej szer. 0,4m o pow. 90,4m 2 na podbudowie tłuczniowej ułożonej dwuwarstwowo grub. łącznej 20cm na pow. 384,2m 2,
 Wykonanie zjazdów z kostki betonowej grafitowej grub. 8cm na podbudowie betonowej grub. 15cm
z betonu C8/10 o łącznej pow. 115,2 m 2 w tym na podbudowie betonowej 47,7m 2 na zjazdach
na ul. Diamentowej i tłuczniowej 67,5m 2 na zjazdach na ul. Szmaragdowej,
 wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 6cm o pow 204,8m 2 w tym z kostki szarej w ilości 148,3m 2 i w kolorze czerwonym pow. 56,5m 2 ( pas szer. 0,4m ) wraz z ustawieniem w obrzeży 8*30cm na ławie betonowej o F=0,04m 2 w ilości 165,4m,
 wykonanie 1 progu zwalniającego szer. 1,5m z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym
na podbudowie betonowej o pow. 6,8m 2,
 wykonanie utwardzonych poboczy tłuczniowych 0/31,5mm szer. 0,4m grub. 15cm o pow. 90,4m 2,
 oznakowanie pionowe U-9a i U-9b po 1 szt. przed zaniżeniem w chodniku w km 0+294 oraz przestawienie 3 znaków pionowych typ M,
 roboty wykończeniowe,
 regulacja wysokościowa mediów,
 wykonanie trawników na pow. 170,4m 2
 inwentaryzacja powykonawcza.

W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla każdej z Części).
Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (w każdej z części):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w każdej z Części: tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 212981,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549515,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646233,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549515,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549515,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1182779,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1182779,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1182779,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1182779,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258270,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355184,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258270,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Dariusz Ulanowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: DART-IMPEX DARIUSZ ULANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-30-90-401

7.3.4) Miejscowość: Ludwinowo 32

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258270,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.