Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00483101/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
- 2025/BZP 00495850/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00498044/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego,
serwerów i sprzętu komputerowego
w ramach projektu grantowego p.n.: Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHLEWISKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141740466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chlewiskaspzoz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozchlewiska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d67c957-295e-432f-8593-9f87ae6a5d9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego,serwerów i sprzętu komputerowego
w ramach projektu grantowego p.n.: Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d67c957-295e-432f-8593-9f87ae6a5d9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis
przedmiotu zamówienia.
Postępowanie nie dotyczy dostawy aparatu USG, ponieważ jego dostawcę wyłoniono w pierwszym prowadzonym
postępowaniu.
Część nr 1: Sprzęt i wyposażenie medyczne
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
-fantomu do nauki samobadania piersi 1szt.
-Otoskopu 3szt.
-aparatu do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi elektronicznego i/lub manualnego w różnych rozmiarach w tym z kompletem
mankietów dla dzieci 5szt.
- aparatu EKG mobilnego 1szt.
- dermatoskopu 1szt.
- detektora tętna płodu 1szt.
- koncentratora tlenowego 2szt.
- detektora przepływu Doppler 1szt.
- tabletów medycznych 5szt.
- wagi z analizatorem masy ciała
- elektronicznej wagi dla niemowląt – przenośnej 1szt.
- wagi medycznej dla niemowląt 1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33698000-9 - Produkty lekarskie
33121500-9 - Elektrokardiogram
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 69861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis
przedmiotu zamówienia.
Postępowanie nie dotyczy dostawy aparatu USG, ponieważ jego dostawcę wyłoniono w pierwszym prowadzonym
postępowaniu.
Część nr 2: Serwery i sprzęt komputerowy
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
1. Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową– 1 szt
2. UPS – serwer 2szt.
3. Komputerów stacjonarnych ALLinONE – 10 sztuk
4. UPS komputer – 10 szt.
5. Komputerów przenośnych Laptop – 10 szt.
6. Urządzenie sieciowe typu switch – 1 szt.
7. Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej,
skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji
8. Centralki telefonicznej umożliwiającej: obsługę osoby dzwoniącej za pomocą IVR (tonowy wybór osoby/komórki, z którą
chce się skontaktować), oczekiwanie w kolejce na połączenie (w przypadku, gdy linia jest zajęta), identyfikację pacjenta w
systemie podczas rozmowy telefonicznej. -1 szt.
9. Oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej szt. -1
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 183227,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45804,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80889,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45804,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSCD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-347-53-94
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45804,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CEZAR" Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem, tabletu i monitorów interaktywnych na potrzeby jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Zbuczyn
- Zakup sprzętu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu "All in One"; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa
- Zakup i dostawa zestawu do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





