Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585527/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont schodów w administrowanych budynkach k. 925
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powidz-Osiedle 6
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 261544332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont schodów w administrowanych budynkach k. 925
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dcab13f-ca5d-4435-8c5d-9fa71b4cb0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044807/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont schodów w administrowanych budynkach w k. 925
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://33bltr.wp.mil.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/33bltr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z częścią X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 34/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, pn.: „Remont schodów w administrowanych budynkach k. 925”
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:
a. Przedmiar Robót – załączniki nr 5 SWZ,
b. Specyfikacja Techniczna - załącznik do 6 nr SWZ
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym, w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., ustawie
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach, ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres e-mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, tym samym złożenie oferty bez odbycia wizji nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. Nie dokonano podziału zamówienia na części ze względu na fakt, iż prace budowlane w całości dotyczącą jednego obiektu. Dopuszczenie większej liczby wykonawców technicznie jest niemożliwe. Mogło by to poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Podział skutkowałby też poważnymi nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia ze względu na konieczność transportu sprzętu, materiałów przez różnych wykonawców. Brak podziału nie ogranicza dostępu małych i średnich przedsiębiorstw do niniejszego zamówienia.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób, wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w Przedmiarze Robót zał. nr 5 do SWZ, Specyfikacji Technicznej zał. nr 6 do SWZ,
Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania.
Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Regulacje związane z weryfikacją zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określono we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego.
9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załączniki nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów udziału w postępowaniu.
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XVII ust. 2 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
1. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
1. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
1. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej
a) zdolność techniczna
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
• kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane
w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej
z aktualną przynależnością do Izby Budowlanej.
b) zdolność zawodowa
- Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:a) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ;
c) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) – załącznik nr 7 do SWZ
e) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy)
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór zamieszczono
w załączniku nr 2 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt b SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 15 projektu umowy.
3. Wszystkie postanowienia wymienione w § 15 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/33bltr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania remontu 5 pomostów
- Dostawy oleju opałowego lekkiego L-1- 120 m3
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33. BLTr w Powidzu oraz 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na V (Oddział Chirurgii Ogólnej) i III (Oddział Ginekologiczny) piętrze budynku głównego Szpitala KCZ sp. z o.o. w Starogardzie Gd. przy ul. Balewskiego 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ...
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku km 1+480,00 - km 3+200,00
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja pomieszczeń Budynku B na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.