Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592820/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kulochwytu głównego strzelnicy pistoletowej
terenowej bazy szkoleniowej na terenie OC Zielona
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kulochwytu głównego strzelnicy pistoletowej
terenowej bazy szkoleniowej na terenie OC Zielona
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06d86dd-5490-4c1f-a181-938732123338
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010602/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont kulochwytu głównego strzelnicy pistoletowej terenowej bazy szkoleniowej na terenie OC Zielona
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
2. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 komunikacja w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej
rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców powinny być zgodne
z „ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r.
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie
za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”,
nie za pośrednictwem adresu e-mail.
10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana
w dokumentacji.
11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 76/W1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest remont kulochwytu głównego strzelnicy pistoletowej, położonej w kompleksie 5522 obręb ew. Karakule w jednostce ew. Supraśl. Prace remontowe obejmują demontaż elementów drewnianych (kulochwytów), wycinkę drzew na kulochwycie głównym oraz prace ziemne związane z usypaniem
wału ziemnego z piasku 0-2 dostępnego na terenie strzelnicy. W ramach prac należy zapewnić dowóz ziemi urodzajnej do zabezpieczenia płaszczyzny kulochwytu głównego przez darniowanie pełne. W trakcie prac kulochwyt główny zostanie realizowany jako ziemny. Obecna drewnianą nadbudowę należy rozebrać oraz zutylizować. Drzewo za kulochwytem należy wyciąć oraz zeskładować na terenie strzelnicy garnizonowej. Wysokość całości kulochwytu głównego mierzona od podnóża części ziemnej do wierzchu wynosi 9 m. Krawędź podstawy części ziemnej kulochwytu jest usytuowana w odległości 250 cm od kulochwytu dolnego. Nachylenie skarpy części ziemnej kulochwytu wynosi 1:1 do wysokości 3 m, powyżej tej wysokości 1 : 1,5. Na wysokości 3m znajduje się odsadzka pozioma o szerokości 2 m. Płaszczyznę czołowa kulochwytu głównego zabezpiecza się przez darniowanie pełne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane
tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
2. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej dwie roboty polegające na budowie i remoncie o wartości nie
mniejszej niż 130 000,00 zł brutto każda
(z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z
załączeniem dowodów czy usługa ta została wykonana należycie)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w oparciu o art. 273 ust. 1 2) Pzp żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4
do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł),
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi
obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy
Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050
7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 76/W1/2024 – „Remont kulochwytu
głównego strzelnicy pistoletowej terenowej bazy szkoleniowej na terenie OC
Zielona”
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Michałowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby szatni i kuchni w Zespole Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 1
- Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego,odnowa oznakowania cienkowarstwowego (...) w rejonie Północ wraz z obszarem węzła drogowego w Porosłach
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km od 17+675 do km 18+800
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji -Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.