Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@turek.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4cd26d4-0537-429e-95cf-7f862dfa98e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049217/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4cd26d4-0537-429e-95cf-7f862dfa98e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający nie dopuszcza niżej wymienionych środków porozumiewania się czy komunikacji:
- za pośrednictwem operatora pocztowego,
- za pośrednictwem posłańca,
- osobiste doręczenie.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4cd26d4-0537-429e-95cf-7f862dfa98e5
Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował z wykonawcami, oraz informował o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej stanowi rozdział VIII SWZ. Opis sposobu przygotowania oferty stanowi rozdział XII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował z wykonawcami, oraz informował o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej stanowi rozdział VIII SWZ. Opis sposobu przygotowania oferty stanowi rozdział XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE Ll 19 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA TURECKI z siedzibą Starostwa Powiatowe w Turku przy ul. Kaliskiej 59, 62-700 Turek;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: e-mail:iod@powiat.turek.pl, tel. 63 222 32 07 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników );
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
1) cena oferty brutto - 60 %; niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, pozostałe punktacje zostaną obliczone wg wzoru (rozdział XVII SWZ)
2) okres gwarancji jakości i rękojmi - 40 %;
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej (1% = 1 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami cechami lub kryteriami określonymi w niniejszym postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.opisu oferowanego sprzętu na które składać się będą opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne,) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu (jeżeli został określony przez producenta) oferowanego sprzętu. Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez oferowane urządzenia minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie Zamawiający żąda złożenia przedmiotowego środka dowodowego jakim jest opis lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) zaoferowanego sprzętu informatycznego wymaga, żeby opis zawierał odniesienie do każdego punktu opisanego w OPZ.
W przypadku gdy dostępne opisy oferowanego sprzętu (np. specyfikacje techniczne) nie będą zawierały wszystkich informacji potwierdzających zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zamawiającego wykonawca potwierdza te zgodność poprzez oświadczenie własne.
Jeżeli wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych w tym opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego/oprogramowania. Zmiana przez Wykonawcę treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych, w tym opisu charakterystyki oferowanego sprzętu informatycznego/oprogramowania skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Sposób złożenia przedmiotowych środków dowodowych został opisany w SWZ rozdział XII ust. 17 pkt.6
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opisy oferowanego sprzętu na które składać się będą opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne,) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu (jeżeli został określony przez producenta) oferowanego sprzętu. Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia.W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez oferowane urządzenia minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie Zamawiający żąda złożenia przedmiotowego środka dowodowego jakim jest opis lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) zaoferowanego sprzętu informatycznego wymaga, żeby opis zawierał odniesienie do każdego punktu opisanego w OPZ.
W przypadku gdy dostępne opisy oferowanego sprzętu (np. specyfikacje techniczne) nie będą zawierały wszystkich informacji potwierdzających zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zamawiającego wykonawca potwierdza te zgodność poprzez oświadczenie własne.
Jeżeli wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych w tym opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego/oprogramowania. Zmiana przez Wykonawcę treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych, w tym opisu charakterystyki oferowanego sprzętu informatycznego/oprogramowania skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Sposób złożenia przedmiotowych środków dowodowych został opisany w SWZ rozdział XII ust. 17 pkt.6
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:1) Interaktywny „Formularz Ofertowy” udostępniony na platformie e-zamówienia pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z informacjami zawartymi w niniejszym rozdziale ust. 1-7;
2) Formularz asortymentowo - cenowy załącznik nr 3 do SWZ pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) pełnomocnictwo, gdy wykonawca działa przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo należy złożyć w takiej samej formie jak oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego (jeżeli dotyczy);
4) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający pełnomocnika, lub upoważnienie pełnomocnika w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
5) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
(oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp z uwzględnieniem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6) przedmiotowe środki dowodowe (tj. opisy oferowanego sprzętu dla poszczególnych części postępowania), o których mowa w rozdziale V ust. 11 SWZ w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
7) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i wskazywać: postępowanie, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 17 pkt.5 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załacznik nr 5 do SWZ paragraf 7 zmiany umowy tj.1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy.
2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Sprzedawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Sprzedawca, pomimo dołożenia należytej staranności, nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy; dopuszcza się wówczas dostawę sprzętu o parametrach innych aniżeli wynikające z umowy, przy czym cena nie może ulec podwyższeniu, a nowy sprzęt będzie posiadał parametry i funkcjonalności nie niższe niż sprzęt pierwotny,
2) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu umowy, o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalności niż sprzęt pierwotnie oferowany, bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - Sprzedawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Kupujący może taką propozycję przyjąć, przy czym cena nie może ulec podwyższeniu,
3) zmiany stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób uwzględniający nową stawkę.
3. Strona ubiegająca się o zmianę umowy wystąpi do drugiej Strony na piśmie bądź pocztą elektroniczną, określając zakres zmian oraz uzasadniając propozycję jej dokonania. Druga strona w terminie 7 dni ustosunkuje się do propozycji. Brak stanowiska oznacza brak zgody na zmianę umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Źródło finansowania:Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach środków własnych budżetu Powiatu Tureckiego
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Usługa wspierająca rozwój i kompensująca opóźnienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej - warsztaty.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby ZST im. gen prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku w okresie od 01.01.2025 roku do 31.12.2025 roku
- Sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2025 roku: oleju napędowego ON , benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach.
- BUDOWA DROGI W REJONIE AL. NSZZ SOLIDARNOŚĆ I UL. PRZEMYSŁOWEJ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin - Grzymiszew na odcinku Tarnowski Młyn - Ruda - etap II
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CNC.4.2024.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia sal dydaktycznych w ramach Projektu "Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie (...)"
- Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Dostawa komputerów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej - X
- "Dostawa wyposażenia serwerowni oraz drobnego sprzętu komputerowego (6 części)"
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.