Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lipsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp@lipsko.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6efb0ad-5057-4332-bd20-a6849b077605
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111270/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
11. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGS. 271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7025141,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I”.
Inwestycja zlokalizowana przy ul. Partyzantów 6 w Lipsku na działkach nr ewid. 638/5, 639/5, 640/8, 640/11. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Starosty Lipskiego nr 69 2025 z dnia 14.08.2025 r.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku przedszkola o żłobek. Przedmiotowy obiekt to budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym z nieużytkowym poddaszem o konstrukcji tradycyjnej, murowanej. W obiekcie przewidziano 3 sale pobytu z zapleczem administracyjnym, sanitarnym, socjalnym, gastronomicznym, technicznym i gospodarczym o łącznej powierzchni użytkowej 576,42 m2. Obiekt będzie użytkowany przez 40 dzieci w wieku do 3 lat oraz max.16 osób personelu. Budynek wyposażony będzie w instalacje wewnętrzne tj.:
• wody zimnej oraz ciepłej,
• kanalizacji sanitarnej,
• c.o. z istniejącej kotłowni olejowej budynku przedszkola,
• wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
• klimatyzacji,
• hydrantową z zaworem pierwszeństwa,
• elektryczne i teletechniczne tj.:
- wewnętrzne linie zasilające,
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazd wtykowych,
- instalacje paneli fotowoltaicznych,
- zasilania odbiorów technologicznych,
- odgromową i uziemiającą,
- instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), kontrolę dostępu, instalację domofonową
- sieć strukturalną LAN
W zakresie zamówienia jest ponadto:
- przebudowa istniejącej elektroenergetycznej linii nN 0,4 kV kolidującej z projektowaną inwestycją,
- wyposażenie obiektu (meble i sprzęt - do pomieszczenia zmywalni oraz wydawania posiłków, biały montaż w łazienkach i pozostałych pomieszczeniach),
- zagospodarowanie terenu - plac manewrowy, schody terenowe z balustradami, podjazdy dla osób niepełnosprawnych, nasadzenia z trawnikami, elementy małej architektury.
Dodatkowo w ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany:
- uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lipsku zrealizowanego budynku, na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
- dokonać demontażu urządzeń zabawowych kolidujących z realizowaną inwestycją,
- wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6121710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8621432,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6121710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361230513
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Siemianowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6121710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





