eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoRozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lipsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp@lipsko.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6efb0ad-5057-4332-bd20-a6849b077605

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111270/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

11. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGS. 271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7025141,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap I”.
Inwestycja zlokalizowana przy ul. Partyzantów 6 w Lipsku na działkach nr ewid. 638/5, 639/5, 640/8, 640/11. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Starosty Lipskiego nr 69 2025 z dnia 14.08.2025 r.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku przedszkola o żłobek. Przedmiotowy obiekt to budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym z nieużytkowym poddaszem o konstrukcji tradycyjnej, murowanej. W obiekcie przewidziano 3 sale pobytu z zapleczem administracyjnym, sanitarnym, socjalnym, gastronomicznym, technicznym i gospodarczym o łącznej powierzchni użytkowej 576,42 m2. Obiekt będzie użytkowany przez 40 dzieci w wieku do 3 lat oraz max.16 osób personelu. Budynek wyposażony będzie w instalacje wewnętrzne tj.:
• wody zimnej oraz ciepłej,
• kanalizacji sanitarnej,
• c.o. z istniejącej kotłowni olejowej budynku przedszkola,
• wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
• klimatyzacji,
• hydrantową z zaworem pierwszeństwa,
• elektryczne i teletechniczne tj.:
- wewnętrzne linie zasilające,
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazd wtykowych,
- instalacje paneli fotowoltaicznych,
- zasilania odbiorów technologicznych,
- odgromową i uziemiającą,
- instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), kontrolę dostępu, instalację domofonową
- sieć strukturalną LAN
W zakresie zamówienia jest ponadto:
- przebudowa istniejącej elektroenergetycznej linii nN 0,4 kV kolidującej z projektowaną inwestycją,
- wyposażenie obiektu (meble i sprzęt - do pomieszczenia zmywalni oraz wydawania posiłków, biały montaż w łazienkach i pozostałych pomieszczeniach),
- zagospodarowanie terenu - plac manewrowy, schody terenowe z balustradami, podjazdy dla osób niepełnosprawnych, nasadzenia z trawnikami, elementy małej architektury.

Dodatkowo w ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany:
- uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lipsku zrealizowanego budynku, na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
- dokonać demontażu urządzeń zabawowych kolidujących z realizowaną inwestycją,
- wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45410000-4 - Tynkowanie

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6121710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8621432,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6121710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361230513

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Siemianowicza 2

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6121710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.