Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystencji osobistej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuszycy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 55
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsgluszyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgluszyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18dd6650-4e7e-4f2b-98b8-a3a14571292f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystencji osobistej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18dd6650-4e7e-4f2b-98b8-a3a14571292f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032361/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług asystencji osobistej w Gminie Głuszyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój systemu usług społecznych w Aglomeracji Wałbrzyskiej”, nr FEDS.07.10-IP.02-0002/25 w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) z
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f632bc68-be14-41b8-b322-1f0130e38bb3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystencji osobistej w ramach Projektu o nazwie „Rozwój systemu usług społecznych w Aglomeracji Wałbrzyskiej”, nr FEDS.07.10-IP.02-0002/25 w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: 7. Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, działanie: 7.10 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.
3. Zamówienie obejmuje świadczenie łącznie:
a. 18 900 godzin usług asystencji osobistej (dla ok. 15 osób).
b. - Szacunkowa liczba uczestników: 15 osób.
4. Szacunkowa ilość godzin ma charakter orientacyjny i może odbiegać od rzeczywistej ilości świadczenia usługi w trakcie trwania umowy. Zamawiający zakłada, że dokona zamówienia na min 70% wartości zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENEFIT HELP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512586137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153845 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- "Modernizacja zagospodarowania terenu Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Kłodzkiej 15 w Głuszycy Górnej w ramach realizacji zadań i celów Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Odbudowa kładki nr 3 na ul. Dolnej zniszczonej wskutek powodzi w dniach 13-15 września 2024 r. na terenie Gminy Głuszyca".
- "Wymiana pokrycia dachu w budynku komunalnym ul. Sudecka 19 w Łomnicy"
- Rewitalizacja parku miejskiego przy ul. Parkowej w Głuszycy (VI).
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych, od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych wykonywanych w miejscu zamieszkania klientów na terenie Gminy Miasta Kowal w 2026 roku
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2026.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Choceń w 2026 roku
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2026 r.
więcej: Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





