Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481592/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak – części II do VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FRYSZTAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Wojciecha Blajera 20
1.5.2.) Miejscowość: Frysztak
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172777110
1.5.8.) Numer faksu: 17 2777920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@frysztak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak – części II do VI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e6805e-49fe-47ef-af5d-14f0bdc51028
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081356/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak – części II do VI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OC.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 620902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak.Zgodnie z zapisami SWZ Część nr II obejmuje
1 Agregat prądotwórczy 16 kVa 2 sztuki
2 Mobilny agregat prądotwórczy 60 kVa na przyczepie 1 sztuka
3 Agregat prądotwórczy 60 kVa 2 sztuki
4 Motopompa szlamowa 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak.Zgodnie z zapisami SWZ Część nr III obejmuje
1 Zbiornik beczkowóz wody pitnej 4000 l 2 sztuki
2 Zbiornik na olej napędowy 1300 - 1500 l 1 sztuka
3 Mobilny zbiornik na benzynę 100 -120 l 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
4.5.5.) Wartość części: 85365,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak.Zgodnie z zapisami SWZ Część nr IV obejmuje
1 Kontener mieszkalny z łazienką (WC i prysznic) oraz sypialnią 2 sztuki
2 Kontener sanitarny podwójny ze zbiornikiem ścieków 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 196918,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak.Zgodnie z zapisami SWZ Część nr V obejmuje
1 System oświetlenia wielkopowierzchniowego 1 sztuka
2 Namiot do zewnętrznego dowodzenia sytuacją kryzysową. 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części V zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak.Zgodnie z zapisami SWZ Część nr VI obejmuje
1 Nosze Ewakuacyjne stalowe 1 sztuka
2 Krzesło ewakuacyjne 1 sztuka
3 Materac ewakuacyjny 1 sztuka
4 Łóżko polowe 30 sztuka
5 Koc 30 sztuk
6 Śpiwór 30 sztuk
7 Megafon 3 sztuki
8 Apteczka plecak 1 sztuka
9 Opatrunek indywidualny typu izraelskiego 50 sztuk
10 Plandeka na pokrycie dachowe 10 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części VI zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192160-1 - Nosze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
39522520-8 - Łóżka polowe
39522540-4 - Śpiwory
39511100-8 - Koce
32343200-1 - Megafony
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
33141110-4 - Opatrunki
39512200-6 - Pokrycia
4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na część 1 zamówienia podlegały odrzuceniu z uwagi na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak – części 2” uchylił się od zawarcia umowy w sprawie w/w zamówienia publicznego .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263817,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263817,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263817,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profilexpol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971950725
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Łokietka 5/2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-254
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263817,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożono jedną ofertę na kwotę 145 065,24 zł brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 4 zamówienia kwotę 82 000,00 zł brutto. Złożona oferta znacząco przewyższyła środki planowane na realizację zamówienia, w związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51762,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51762,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51762,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avexa Damian Pałaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562472416
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 109/70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-011
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51762,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29INNE PRZETARGI FRYSZTAK
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski- Specjalny Ośrodek szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak - część III
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (I-VI 2026 r.)
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Przedszkola Publicznego nr 1 we Frysztaku ul. J. Wybickiego 5, 38-130 Frysztak w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
więcej: przetargi FRYSZTAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu OL i OC- uzupełnienie zapasów magazynowych na wypadek zagrożeń i sytuacji kryzysowych -Część 1 - Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
- Dostawa 6 sztuk namiotów pneumatycznych do kontenera kwatermistrzowskiego
- Dostawa sprzętu survivalowego m.in. łóżka polowe, śpiwory, powerbanki, odzież, plecaki, torby, latarki, multitoole, racje żywnościowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





