eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarpaczRewitalizacja zdegradowanego centrum Karpacza - budowa deptaka spacerowego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zdegradowanego centrum Karpacza – budowa deptaka spacerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +487576150

1.5.8.) Numer faksu: +48757619224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951387

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zdegradowanego centrum Karpacza – budowa deptaka spacerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea62ab22-e902-4ac5-bd34-e25d85de934a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052493/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja zdegradowanego centrum Karpacza – budowa deptaka spacerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.7011.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7072959,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja zdegradowanego centrum Karpacza - budowa deptaka spacerowego”, w ramach otrzymanej promesy na dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/7171/PolskiLad, podlegającemu rozliczeniu do dnia 31 grudnia 2025 r.

2. Zaktualizowany ze względu na rozszerzenie przedmiotu zamówienia w zakresie budowy systemu zasilania elektroenergetycznego oraz systemu kontroli dostępu komunikacji samochodowej.

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) robót budowlanych polegających na przebudowie pasa drogowego ulicy Konstytucji 3 Maja w celu utworzenia strefy o charakterze spacerowym z dopuszczeniem ruchu pojazdów mechanicznych uprawnionych i uprzywilejowanych,
2) budowa w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” systemu zasilania elektroenergetycznego obiektów malej architektury w ciągu drogi publicznej oraz słupków (zapór hydraulicznych) ograniczających ruch komunikacji samochodowej w systemie kontroli dostępu.

4. W ramach inwestycji przewiduje się budowę nowych nawierzchni w strefie pasa drogowego ulicy Konstytucji 3 - Maja poprzez zastosowanie ujednoliconych materiałów – kostki granitowej oraz płyt granitowych, budowę elementów małej architektury (ławki, gazony, pergola), nasadzenia zieleni, remont schodów kamiennych, budowę linii kablowych dla zasilania urządzeń małej architektury oraz systemu kontroli dostępu (punkty dostępu komunikacji samochodowej) wraz z szafą zasilająco-sterowniczą.

5. Prace należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną w maju 2024 r. (dołączona w dniu 13.09.2024 r. i nazwana w postępowaniu przetargowym zaktualizowaną dokumentacją projektową) przez ES PRACOWNIA KRAJOBRAZU Elżbieta Szopińska z siedziba we Wrocławiu, na którą składa się:
1) projekt budowlany (PAB),
2) projekt techniczny (PT),
3) projekt wykonawczy zieleni,
4) projekt stałej organizacji ruchu,
5) przedmiar robót oraz Specyfikacje techniczne (STWiORB),
6) decyzja pozwolenia na budowę nr 368/2024 z dnia 27.08.2024 r. wydana przez Starostę Karkonoskiego.

6. Część zadania planowanego do realizacji w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” należy wykonać w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) sporządzony w sierpniu 2024 r. opracowany przez ES PRACOWNIA KRAJOBRAZU Elżbieta Szopińska z siedziba we Wrocławiu, na którą składa się:
1) część opisowa wytycznych do programu funkcjonalno-użytkowego,
2) część graficzna do wytycznych – rysunek PZT,
3) przedmiar robót oraz Specyfikacje techniczne (STWiORB).

7. Lokalizacja inwestycji:
1) fragment ulicy Konstytucji 3- go Maja w Karpaczu, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościelną do skrzyżowania z ulicą Nad Łomnicą. Długość odcinka wynosi około 500,0 m,
2) działki znajdujące się w obszarze planowanej inwestycji znajdują się w jednostce ewidencyjnej numer: 020601_1 obręb 0004 Karpacz: 256/1, 256/5, 258/2, 172 (fragment), 202/6 (fragment), 202/7 (fragment), 221 (fragment), 245/4 (fragment), 537 (fragment),
3) działka nr 202/7(dr) jest wyłączona z niniejszego postępowania - z wyjątkiem części graniczącej z działką 245/4 – w zakresie połączenia nowej, planowanej nawierzchni ze zjazdem na działkę 202/7.

8. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę pasa drogowego ulicy Konstytucji 3 Maja polegający na budowie nowej nawierzchni, remoncie schodów terenowych i murów oporowych oraz budowie obiektów małej architektury wraz z aranżacją zieleni i pozostałą infrastrukturą towarzyszącą, budową sieci elektroenergetycznej zasilania obiektów małej architektury oraz budowa systemu kontroli dostępu komunikacji samochodowej. Nie przewiduje się zmian związanych z ukształtowaniem terenu, a jedynie modelowanie i wyrównanie istniejących powierzchni pod kątem planowanych nowych form zagospodarowania i nowej nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 10.000.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych brutto). Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę o 499.687,66 zł brutto (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt siedem złotych 66/100 brutto).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10499687,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12190408,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.