Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dzieciecyszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odzieży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e078174f-8d0a-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271-42/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do dnia 07.12.2023r. do godz. 9:30 nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa miernika fluorescencji chlorofilu - fluorymetru - KC-DE-zp.272-570/25
- "Dostawa aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 3 zadania"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Usunięcie przyczyn zawilgocenia pomieszczeń kondygnacji podziemnej budynku w Krakowie, ul. Pachońskiego 3 a"
- ZP.98.2025 - Dostawa umundurowania wyjściowego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu FabLab Małopolska w Krakowie
- opracowanie projektu graficznego i druk broszury promocyjno-informacyjnej pt. "Małopolska: Inspiration for Your Research Journey" w ramach Programu NAWA "Sieć NAWA-EURAXESS"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów i odzieży z włókniny dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na 3 części
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, odzieży roboczej, obuwia roboczego dla pracowników SGGW w Warszawie
- Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.