eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-000e76a0-7e08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-000e76a0-7e08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Montaż systemu monitoringu dla gminy Klembów z systemem Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych (ANPR).

III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Specyfikacja prac do wykonania w każdym punkcie monitoringu (skrzyżowania):
1) montaż skrzynek hermetycznych we wskazanych miejscach;
2) doprowadzenie zasilania do zamontowanych skrzynek;
3) montaż wysięgników do kamer;
4) przeprojektowanie oświetlenia ulicznego w taki sposób, aby skrzyżowanie na którym będzie znajdował się system monitoringu nie było wyłączane w porach nocnych;
5) konfiguracja urządzeń sieciowych i stworzenie połączeń zdalnych (np.: VPN) do serwera macierzystego;
6) montaż kamer w punktach monitorowania, skonfigurowanie i podłączenie ich do centralnego systemu wizyjnego/serwera;
7) podłączenie istniejącego systemu monitoringu/kamer do nowego serwera;
8) zamontowanie serwera w szafie rack, podłączenie i skonfigurowanie urządzenia według wymagań Zamawiającego;
9) montaż komputerów w wyznaczonych lokalizacjach oraz ich konfiguracja według wymagań Zamawiającego;
10) montaż telewizorów i skonfigurowanie ich według wymagań Zamawiającego;
11) montaż switch’y w punktach monitorujących oraz ich skonfigurowanie według wymagań Zamawiającego;
12) montaż routerów w punktach monitorujących oraz ich skonfigurowanie według wymagań Zamawiającego.

Specyfikacja prac do wykonania w Urzędzie Gminy w Klembowie (ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów):
1) montaż serwera w szafie rack;
2) montaż i podłączenie komputera oraz telewizorów do podglądu systemu monitoringu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

Specyfikacja prac do wykonania w Komisariacie Policji w Tłuszczu (ul. Szkolna 6, 05-240 Tłuszcz):
- montaż i podłączenie komputera oraz telewizora i monitora do podglądu systemu monitoringu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

Zestawienie materiałów do realizacji montażu (zapewnienie materiałów do montażu leży po stronie Wykonawcy):
1) kołki i wszystkie niezbędne akcesoria montażowe;
2) uchwyty montażowe do kamer, skrzynek (jeżeli są wymagane);
3) ramiona/wysięgniki do montażu kamer nad jezdnią;
4) koryta maskujące, peszle, arot, itp.;
5) uchwyty do monitorów oraz telewizorów (montaż naścienny);
6) okablowanie strukturalne, np. elektryczne, skrętka komputerowa cat. 5e do montażu zewnętrznego;
7) złączki, konektory, gniazda elektryczne oraz sieciowe, bezpieczniki;
8) skrzynki hermetyczne;
9) elementy zabezpieczające skrzynki hermetyczne przed dostępem osób trzecich (jeżeli są wymagane);
10) pozostałe materiały niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania.

Zestawienie urządzeń do montażu (dostarczenie urządzeń leży po stronie Zamawiającego):
1) kamery;
2) serwer obsługujący system monitoringu;
3) telewizory;
4) komputery (stacje robocze PC + monitor);
5) routery;
6) switch’e PoE.

Wszystkie pozostałe zapisy dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (wzór Umowy), stanowiących załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Mapy poglądowe (lokalizacje skrzyżowań) dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, stanowią załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWMAR Grzegorz Kowalski, Dariusz Marcinkiewicz s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251632301

7.3.3) Ulica: Miodowa 3

7.3.4) Miejscowość: Sitki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-205

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.