eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Poprawa bezpieczeństwa użytkowników transportu zbiorowego w Mieście Słupsku poprzez przebudowę przystanków autobusowych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników transportu zbiorowego w Mieście Słupsku poprzez przebudowę przystanków autobusowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa użytkowników transportu zbiorowego w Mieście Słupsku poprzez przebudowę przystanków autobusowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7be715ed-7ee0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Poprawa bezpieczeństwa użytkowników transportu zbiorowego w Mieście Słupsku poprzez przebudowę przystanków autobusowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.44.2023.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników transportu zbiorowego w Mieście Słupsku poprzez przebudowę przystanków autobusowych:
1) przystanek autobusowy przy ul. Zamkowej o nazwie „Zamek” numer identyfikacyjny 6321
-wyposażenie w krawężniki peronowe,
-montaż wiaty trzymodułowej, wąskiej, podświetlonej z miejscami siedzącymi wg standardów obowiązujących w m. Słupsk,
-powiększenie peronu do wymiarów ok. 20x5 m (zgodnie z dokumentacją),
-wymiana nawierzchni peronu na nawierzchnię z płyt betonowych 30x30 cm koloru antracyt wraz z kontrastującymi płytkami ostrzegawczymi koloru żółtego przy krawędzi peronu,
-przebudowa nawierzchni jezdni na wysokości peronu na betonową wraz z oznakowaniem poziomym,
-przebudowa dojść do peronu (zgodnie z dokumentacją),
2)przystanek autobusowy przy ul. Szczecińskiej o nazwie „Szczecińska-Dunikowskiego” numer identyfikacyjny 1081
-wyposażenie w krawężniki peronowe,
-przebudowa nawierzchni jezdni w zatoce dla autobusów na betonową,
-wymiana nawierzchni peronu na nawierzchnię z płyt betonowych 30x30 cm koloru antracyt wraz z kontrastującymi płytkami ostrzegawczymi koloru żółtego przy krawędzi peronu,
-przebudowa dojść do peronu(zgodnie z dokumentacją),
3)przystanek autobusowy przy ul. Lelewela o nazwie „Os. Słowińskie” numer identyfikacyjny 4111
-wyposażenie w krawężniki peronowe,
-przebudowa nawierzchni jezdni na wysokości peronu na betonową wraz z oznakowaniem poziomym,
-powiększenie peronu do wymiarów ok. 20x2,8 m,
-wymiana nawierzchni peronu na nawierzchnię z płyt betonowych 30x30 cm koloru antracyt wraz z kontrastującymi płytkami ostrzegawczymi koloru żółtego przy krawędzi peronu,
-przebudowa dojść do peronu (zgodnie z dokumentacją),
4)dwa przystanki autobusowe przy ul. Banacha o nazwie „Banacha” numer identyfikacyjny 2141 i 2142
-wyposażenie w krawężniki peronowe,
-przebudowa nawierzchni jezdni w zatokach dla autobusów na betonową,
-wymiana nawierzchni peronu na nawierzchnię z płyt betonowych 30x30 cm koloru antracyt wraz z kontrastującymi płytkami ostrzegawczymi koloru żółtego przy krawędzi peronu,
-powiększenie peronu przy SP3 do wymiarów 20x3,8 m, rozmiar peronu przy hali targowej bez zmian,
-przebudowa dojść do peronu,
5)przystanek autobusowy przy ul. Tuwima o nazwie „Ratusz” numer identyfikacyjny 6212
-wyposażenie w krawężniki peronowe,
-przebudowa nawierzchni jezdni w zatokach dla autobusów na betonową,
-wymiana nawierzchni peronu na nawierzchnię z płyt betonowych 30x30 cm koloru antracyt wraz z kontrastującymi płytkami ostrzegawczymi koloru żółtego przy krawędzi peronu,
-wymiary przystanku pozostają bez zmian tj. 20x2,0 m,
-przebudowa dojść do peronu (zgodnie z dokumentacją).
2.Charakterystyka wiaty przystankowej:
a)wysokość całkowita przestrzeni użytkowej liczona od podłoża do konstrukcji dachu 2,3 – 2,5 m,
b)szerokość: 3 modułowa od 4,00m do 4,40 m,
c)głębokość: wiaty wąskiej – od 0,40 m do 0,55 m,
d)konstrukcja wolnonośna (wspornikowa), ocynkowana ogniowo, bez przednich słupków,
e)konstrukcja dachu oparta na belkach ze stali ocynkowanej oraz w zależności od długości wiaty składająca się z trzech paneli ze szkła hartowanego mlecznego o gr. min. 8 mm, zadaszenie płaskie jednospadowe ze spadem w kierunku tyłu wiaty,
f)malowane proszkowo w kolorze grey aluminimum (RAL 9007),
g)tylne i boczne ścianki wiaty wykonane z hartowanego szkła o grubości min. 8 mm,
h)siedziska z pochylonym oparciem z drewna dębowego o wilgotności powietrzno – suchej trzykrotnie lakierowane lakierem wodoodpornym o długości min. 2/3 szerokości wiaty, zamontowane na wysokości 45 cm od chodnika (wraz z siedziskiem),
i)wiata od frontu, na wysięgniku z dachu, wyposażona w znak drogowy D-15 odblaskowy z folią typu drugiego w rozmiarze mini,
j)wiata musi zostać przyłączona do sieci energetycznej, wyposażona w zasilacz, zabezpieczenie D01 oraz zegar astronomiczny; podświetlenie wiaty w technologii LED (taśma LED, min. 120 diod/mb, SMD 5050 lub równoważny strumień świetlny) zapewniające oświetlenie całego wnętrza, oświetlenie oraz urządzenia zasilające należy zabezpieczyć przed aktami wandalizmu oraz czynnikami zewnętrznymi o szczelności IP55 i przepięciami,
k)wiata zasilana z sieci energetycznej oświetlenia ulicznego lub dedykowanego przyłącza, załączanie oświetlenie po zapadnięciu zmroku
l)wyposażenie wiaty:
-kosz na śmieci o pojemności 60 l ze stali odpornej na korozję,
-kaseton na rozkłady jazdy: podświetlany od góry i dołu na całej szerokości w technologii LED (taśma LED, min. 60 diod/mb, SMD 3528 lub równoważny strumień świetlny), zamykany zamkiem, z aluminium w kolorze wiaty o szczelności IP54, przeszklone szkłem bezpiecznym lub hartowanym, grubość min. 4mm o szerokości przęsła wiaty i wysokości ok. 1200mm, zamontowany w skrajnym lewym tylnym module wiaty,
-w panel przedni zamontowany z przodu dachu wiaty o wysokości 220mm oraz długości dachu wiaty, w postaci podświetlanej krawędziowo plexiglass od tyłu wyklejoną folią do rozpraszania światła od przodu wyklejką zgodną z wytycznymi zamawiającego zawierającego nazwę przystanku i informację o liniach (konstrukcja umożliwiająca wymianę obu informacji);
3.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót,
2) ustawienia tablicy na słupkach, przekazanej przez Zamawiającego, informującej o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego, oraz jej utrzymanie w stanie należytym przez cały okres realizacji zadania,
3) przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla drzew nie wyznaczonych do wycinki, rosnących w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, w obrębie drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom, w obrębie systemu korzeniowego wykop powinien prowadzony być ręcznie z zachowaniem korzeni o średnicy powyżej 3 cm. Wszelkie prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. Wszystkie drzewa w sąsiedztwie robót należy zabezpieczyć osłonami przed uszkodzeniem. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za stan drzew w obrębie których prowadzone były prace, pozostawionych po realizacji zadania przez okres 3 lat – jeśli dotyczy,
4)wykupienia drewna z wycinki drzew i utylizację gałęzi oraz uprzątnięcie terenu po wycince z wszelkich pozostałości. Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym na terenie miasta Słupska Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku, Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno, w oparciu o ceny obowiązującego Zarządzenia na dzień jego wycinki. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien ująć w kosztach jego utylizację.
5)utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
4.Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały przewidziane w projekcie do powtórnego wbudowania mogą być składowane i zabezpieczone na terenie budowy, natomiast pozostałe zakwalifikowane przez Inspektora/przedstawiciela Zamawiającego do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy zlokalizowany na terenie miasta Słupska, wskazany przez Inspektora/przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony
5.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na przystankach autobusowych”, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Rozwój inwestycji Miasta Słupska – opracowanie dokumentacji projektowych – etap III” wykonanej przez O – PROJEKT Katarzyna Ożarek, ul. Krótka 10, 76 – 248 Dębnica Kaszubska, która stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.Na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego otrzymano dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
7. W przypadku rozbieżności między STWiORB a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie realizacji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
10. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1224218,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1998033,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1224218,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych FRAGES; Franciszek Gesner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771619900

7.3.3) Ulica: Kalinowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1224218,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-07 do 2024-07-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.