Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00470789/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300
1.5.8.) Numer faksu: +48338579330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0764cc70-bc76-4dec-b846-230bf8564fda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0764cc70-bc76-4dec-b846-230bf8564fda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034061/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227143,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji nawierzchni odcinka o długości ok. 230 m ul. Sosnowej w Ustroniu, począwszy od skrzyżowania z ul. Skoczowską w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej”.
Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna) oraz utwardzenie poboczy.
Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Przed złożeniem oferty zaleca się szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót. Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie.
Po zakończeniu robót należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
Odpady wytworzone w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.) co zostanie potwierdzone w bazie BDO – poprzez wydrukowanie kart przekazania odpadów i przekazanie ich Zamawiającemu.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326281,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326281,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5470050512
7.3.3) Ulica: Cegielniana 25
7.3.4) Miejscowość: Bielsko – Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326281,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





