Og³oszenie z dnia 2025-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu multimedialnego i IT do szko³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lipno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu multimedialnego i IT do szko³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da877bd6-89e2-498e-9639-c99d0c6c7b68
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00537550
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) ¶rodki komunikacji elektronicznej – platforma zakupowa Zamawiaj±cego [dalej Platforma]: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Pod tym adresem udostêpniane bêd± dokumenty zamówienia.
b) Szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z Platformy w szczególno¶ci logowania, sk³adania ofert, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, oraz pozosta³ych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu s± zawarte w zak³adce Instrukcje ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie” ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
c) Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji zamieszczonych na platformazakupowa.pl
w zak³adce Instrukcje i uznaje je za wi±¿±ce.
d) Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y ujête w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w og³oszeniu, Zamawiaj±cy nie jest w stanie opisaæ wszystkich wymagañ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Lipno ul. Powstañców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.
2) Administrator Danych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu niezbêdnym do wype³nienie obowi±zku pranego ci±¿±cego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu, w którym zosta³y zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
7) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy PZP , zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
–na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstawa prawn± przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa sprzêtu multimedialnego i IT do szko³y” obejmuje dostawê do placówki o¶wiatowej monitorów interaktywnych, komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych.
2. Gmina Lipno o¶wiadcza, ¿e przedmiot zamówienia zostanie nieodp³atnie przekazany do placówki o¶wiatowej - Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Wilkowicach wy³±cznie w celu realizacji zadañ dydaktycznych, wychowawczych i opiekuñczych szko³y, zgodnie z przepisami art. 83 ust. 1 pkt 26 oraz ust. 13–15 ustawy o podatku od towarów i us³ug.
3. Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nieeksploatowany, nieu¿ywany, niemodyfikowany, sprawny technicznie, zapakowany oryginalnie przez producenta, wolny od wad prawnych i kompletny.
4. Ilekroæ w niniejszej tre¶ci SWZ, w zakresie dotycz±cym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, ¼ródle lub szczególnym procesie charakteryzuj±cym konkretny produkt przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równowa¿ne”. Za parametry równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry jako¶ciowe, a jego zastosowanie nie wp³ynie w negatywny sposób na prawid³owe funkcjonowanie/u¿ycie asortymentu zgodnie
z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego oraz nie spowoduj± poniesienia dodatkowych kosztów z tytu³u ich u¿ycia
5. Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi: 24 miesi±ce.
6. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w:
a) „Opisie Przedmiotu Zamówienia” – stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
b) wzorze umowy - stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Zakres zamówienia oraz szczegó³owe w³a¶ciwo¶ci i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte s± w SWZ i za³±cznikach do SWZ, je¿eli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywa³by w odniesieniu do materia³ów lub urz±dzeñ lub rozwi±zañ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie materia³ów /urz±dzeñ/ rozwi±zañ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnego producenta okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia proponowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± jedynie wzorzec, przyk³ad jako¶ciowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza produkty o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych (równowa¿nych), tj. nie gorszych ni¿ parametry wskazanego produktu, materia³u, urz±dzenia, elementu i uzna ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta bêdzie odpowiadaæ wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, SWZ i uzyska najwy¿sza liczbê punktów wyliczon± w oparciu o kryteria okre¶lone w pkt 9.2 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na komputer stacjonarny
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 i 1a do SWZ. Za³±cznik nr 1a stanowi czê¶æ tre¶ci oferty.2. Do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie o¶wiadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ oraz orygina³ dowodu wniesienia wadium w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczenia lub gwarancji (je¿eli wadium jest wymagane).
3. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika z ogólnie dostêpnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty nale¿y za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.
4. W przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy.
5. W przypadku gdy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia reprezentuje pe³nomocnik, nale¿y do oferty za³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawców.
6. Pe³nomocnictwo sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zapisy SWZ stosuje siê odpowiednio.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.1. SWZ z tym, ¿e:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku nale¿y za³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, mog± zostaæ wezwani do przedstawienia Zamawiaj±cemu umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w tym rodzaj i zakres zmian umowy zawarte s± we „wzorze umowy” stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-27 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-26
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Dostawa sprzêtu multimedialnego i IT do szko³y
- Dostawa oleju opa³owego na sezon grzewczy 2025/2026 dla Zespo³u Szkó³ Technicznych w Lipnie
- "Zakup agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej."
- Stworzenie Dziennego Domu Pomocy w Lipnie
wiêcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w £odzi
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urz±dzeñ komputerowych wraz z oprogramowaniem, tabletu i monitorów interaktywnych na potrzeby jednostek o¶wiatowych, których organem prowadz±cym jest Gmina Zbuczyn
- Zakup sprzêtu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu "All in One"; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa
- Dostawa sprzêtów, narzêdzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rz±dowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeñ"
- Dostawa sprzêtu informatycznego dla Szko³y Policji w Pile
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





