eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BardoOdbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż sprzętu teleinformatycznego



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż sprzętu teleinformatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Bardo

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bardo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż sprzętu teleinformatycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424a5bcc-a881-45e1-af47-feae68e73cd2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046929/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towrzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. KEN w Bardzie
Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Monitor informacyjny – 2 szt.
II. Monitor interaktywny (I) – 17 szt.
III. Monitor interaktywny (II)– 2 szt.
IV. Roll up reklamowy promocyjny szkoły – 2 szt.
V. Ekran projekcyjny - 1 szt.
VI. Duży przenośny ekran konferencyjny – 1 szt.
VII. Projektor – 2 szt
VIII. Komputer stacjonarny AiO (I) – 24 szt.
IX. Komputer stacjonarny AiO (II) – 4 szt.
X. Komputer przenośny - 2 szt.
XI. Komputer przenośny konwertowalny 2w1 – 1 szt.
XII. Oprogramowanie biurowe – 30 szt.
XIII. Radioodtwarzacz CD - 25 szt.
XIV. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt.
XV. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt.
XVI. Magiczny długopis – 17 szt.
XVII. Podłoga interaktywna – 3 szt.
XVIII. Niszczarka (I) - 1 szt.
XIX. Niszczarka (II) - 4 szt.
XX. Sewer plików NAS - 1 szt.
XXI. Oprogramowanie antywirusowe - 30 szt.
XXII. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
XXIII. Zasilacz awaryjny UPS do PC 10 - szt.
XXIV. Telefon – 15 szt.
XXV. Telefoniczny system Voip – 3 szt.
XXVI. Licencja dostępowa Voip – 1 szt.
XXVII. Wdrożenie – 1 szt.
XXVIII. Brama sieciowa - 1 szt.
XXIX. Kamera szerokokątna – 2 szt.
XXX. Inteligentny bloker – 1 szt.
XXXI. Zestaw komponentów do instalacji systemu dostępowego – 1 szt.
XXXII. Elektrozamek – 1 szt.
XXXIII. Awaryjne sterowanie kluczem – 1 szt.
XXXIV. Analizator sieci Wi-Fi – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30213100-6 - Komputery przenośne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748710,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748710,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748710,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748710,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.