Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443647/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku świetlicy środowiskowej w Solnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wejhera 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor/proceedings, https://bip.miastonowydwor.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku świetlicy środowiskowej w Solnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9475a9ca-589a-4951-b0b9-4bf2125adc39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031943/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Adaptacja budynku świetlicy środowiskowej w Solnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamierzenie budowlane polega na: Remoncie świetlicy wiejskiej w miejscowości Solnica 47, gmina Nowy Dwór Gdański, na działce nr 40/14 .
Do zakresu należy przystosowanie istniejących pomieszczeń do użytkowania przez osoby niepełnosprawne oraz wykonanie nowego dojścia do budynku.
Wielkość charakterystyczna budynku:
- pow. całkowita budynku – 353,30m2
- pow, zabudowy -353,30m2
- ilość kondygnacji – 1
-Kubatura – 116,89m3;
Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania robót budowlanych do końca 2025r. o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
• przygotowanie i zabezpieczenie terenu;
• wykonanie prac demontażowych wewnątrz budynku świetlicy tj; kasetony sufitowe, zabudowy ścienne, podłogi, okładziny, urządzenia sanitarne, grzejniki, kocioł węglowy, drzwi i okna;
• wykonanie prac demontażowych na terenie działki tj; kostka betonowa, donice betonowe podkucia betonu na tarasie i schodach;
• malowanie bramy garażowej;
• ocieplenie dwóch ścian zewnętrznych styropianem;
• remont i odtworzenie ścianek działowych;
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
• remont parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;
• prace wykończeniowe po robotach instalacyjnych;
• prace malarskie;
• remont podłóg;
• kompleksowy remont łazienek;
• wykonanie instalacji wod-kan, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji centralnego ogrzewania;
• pompy ciepła;
• instalacja elektryczna;
• instalacje elektroenergetyczne;
• instalacja fotowoltaiczna;
• wykonanie zagospodarowania terenu tj; montaż ogrodzenia, montaż donic betonowych, przełożenie kostki betonowej przed wejściem ułożenie kostki na tarasie oraz schodach , wykonanie opaski z otoczaków;
• prace wykończeniowe oraz uporządkowanie terenu.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
3. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674962,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996016,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674962,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanuch Jan Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JAN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821217660
7.3.3) Ulica: Świętojańskiej 5b
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANUCH JAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JAN"
jakie przetargi wygrała firma
STANUCH JAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JAN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674962,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Celinach
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





