Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00520100/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22ed18f9-9284-4efc-92d8-2d09e5bc0c761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22ed18f9-9284-4efc-92d8-2d09e5bc0c76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013702/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, agregatów prądotwórczych walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem lamp warsztatowych oraz halogenów przenośnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 szt. agregatów prądotwórczych spalinowych na przyczepce (mobilnych)4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 11 szt. agregatów prądotwórczych walizkowych 2,2 kVA oraz 10 przedłużaczy 25 m4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 70800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 9 szt. lamp warsztatowych oraz 20 halogenów przenośnych4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin do którego należało złożyć oferty na dzień 14.11.2025 r do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania złożono tylko jedną ofertę na część 2 tj. na dostawę 11 szt. agregatów prądotwórczych walizkowych 2,2 kVA oraz 10 przedłużaczy 25 m
Wykonawca NowakTech Klaudia Nowak z siedzibą przy ul. Szosa Połczyńska 57B, Białogard zaoferował agregaty prądotwórcze o roku produkcji 2023/2024, natomiast Zamawiający wymagał agregatów prądotwórczych walizkowych 2,2 kVA o roku produkcji nie starszych niż 2025. Związku z powyższym oferta wykonawcy NowakTech Klaudia Nowak została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Jednocześnie informujemy, iż Wykonawca zaoferował realizację części 2 za kwotę 101 350,00 zł brutto, która przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 70 800,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin do którego należało złożyć oferty na dzień 14.11.2025 r do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej, OC członków władz (D&O), za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Wykonanie usługi przewozowej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





