Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Wschód
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dcaedec-e82a-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Wschód2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcaedec-e82a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019399/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Wschód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1414560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 20,00m
2) rozebranie podbudowy z betonu – 140 m2
3) rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00m2
4) rozebranie obrzeży betonowych - 100,00m
5) rozebranie krawężników betonowych - 100,00m
6) rozebranie krawężników kamiennych - 20,00m
7) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej -20,00 m2
8) rozebranie chodników z płytek betonowych -200,00m2
9) rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00m2
10) koryta wykonywane mechanicznie – 700 m2
11) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00m2
12) wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku -300,00m2
13) ułożenie posypki cementowo piaskowej -80,00m2
14) nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego – 400m2
15) wykonanie podbudowy z betonu - 300,00m2
16) przełożenie obrzeży betonowych - 200,00m
17) przełożenie krawężników betonowych – 200m
18) przełożenie krawężników kamiennych - 100,00mb
19) przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00m2
20) przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8cm kostka zamawiają cego - 1120,00m2
21) przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej – 390m2
22) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawia-jącego -60,00m2
23) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych -30,00m2
24) ustawienie obrzeży betonowych - 230,00m
25) ustawienie krawężników betonowych – 110m2
26) ustawienie krawężników kamiennych – 20 m
27) wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiają-cego 40,00m2
28) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej – 240m2
29) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych-10,00m2
30) wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00m2
31) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu. - 10,00m2
32) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00m2
33) wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00m2
34) ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00m
35) ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowa-nych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00m
36) wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00m2
37) plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00m2
38) regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych 10,00szt
39) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00szt
40) regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00szt.
41) regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00szt
42) regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00szt
43) zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną -4,00mb
44) demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00szt
45) aktualizacja mapy zasadniczej -4,00szt
46) przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00m3
47) roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00m3
48) transport materiałów budowlanych - 9,00m3
49) przełożenie płyt granitowych -10,00m2
50) wymiana płyt granitowych -10,00m2
51) wykonanie palisady betonowej - 5,50mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1475175,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995337,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1475175,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Dzierżak KAPS PODKARPACIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8131361056
7.3.3) Ulica: J. Olbrachta 127 A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-614
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAPS PODKARPACIE Paweł Dzierżak
jakie przetargi wygrała firma
KAPS PODKARPACIE Paweł Dzierżak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475175,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do wartości zamówienia doliczono również wartość zamówień podobnych i zamówienia w ramach opcji.
Ad.6.3)
Wykazana cena oferty - 1 995 337,24 zł - obejmuje 997 668,62 zł za zamówienie podstawowe i 997 668,62 zł za zamówienie w ramach opcji.
Ad. 8.2.)
Kwota za realizację zamówienia wynika z oferty dodatkowej i wynosi 1 475 175,90 zł, w tym za zamówienie podstawowe 737 587,95 zł i za zamówienie w ramach opcji 737 587,95 zł.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów mostowych w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - most przez pot. Szufnarówka w m. Wiśniowa , Zad. Nr 2 - most przez rz. Pstrągówka w m. Wiśniowa
- Remont dachu Sądu Rejonowego Rzeszowie
- Wykonanie ekspertyzy technicznej mostu przez rz. Stary Breń w m. Sadkowa Góra w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 982 Szczucin - Sadkowa Góra - Jaślany w km 22+098
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna w m. Mchawa
- OPP w Zaczerniu - remont części pomieszczeń budynku Sztabowego nr "B" i remont budynku Koszarowego nr "C"
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borki w Gminie Łęczyca
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Mikołajew w Gminie Łęczyca
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2025 r
- Przebudowa drogi wewnętrznej (ulica Szkolna) na dz. nr 196 w km 0+000 - 0+590 w m. Pasieka Otfinowska
- Konserwacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.