eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania "Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej " - zad. 2019/06.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej
w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej
w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej
w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej
w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446abc05-94d3-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ”–zad. 2019/06

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z art. 275 pkt 2) złożone zostały 4 oferty. Wszystkie podlegały odrzuceniu z art. 226 ust. 1 pkt 5 – treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta potencjalnego Wykonawcy była cenowo najkorzystniejsza. W związku z tym zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest dostawa oraz montaż wyposażenia budynku Szkoły Podstawowej
w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania: „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.

B.4.8. Komputer stacjonarny 21
B.4.9. Laptop 16
B.4.11. Monitor interaktywny 12
B.4.13. Serwer 1
B.4.14. Słuchawki komputerowe 20
B.4.15. Drukarka laserowa 1
B.4.16. Niszczarka do dokumentów 1
B.4.17 Monitor interaktywny mobilny 3
B.4.18 Tablet 10
B.4.20 Instalacja multimedialna sali językowej 2
D.4.12. Komputer stacjonarny 3
D.4.13. Laptop 10
D.4.14. Drukarka laserowa 5
D.4.15. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka/xero 2
D.4.17. Wieszak na komputer 2
D.4.18. Słuchawki komputerowe 3
D.4.19. Niszczarka do dokumentów 2
F.4.18. Router 1
F.4.19. Przełącznik sieciowy 1
F.4.20. Punkt dostępu WiFi 10
F.4.21. Przełącznik sieciowy POE+ 1
F.4.22. Kontroler sieciowy WiFi 1
F.4.23. Przedłużacz 5m 20
F.4.24. Listwa zasilająca 20
1 Serwer dedykowany pod centralę telefoniczną 1
2 Telefon sekretarsko-dyrektorski 3
3 Telefon podstawowy IP 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

30213200-7 - Komputer tablet

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232100-5 - Drukarki i plotery

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

31224810-3 - Przedłużacze

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010819923, REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358881,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.