Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442396/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11822231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566fe520-e921-45a7-b639-2a7237dc0a02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243073,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Specyfikacja jednej mobilnej stacji uzdatniania wody:
Wydajność:
Dla wody powierzchniowej min. 600 l/h,
Dla wody wodociągowej min. 1000 l/h,
Zasilanie: możliwość pracy z sieci 230V/50Hz oraz/lub z agregatem prądotwórczym. Zamawiający dopuszcza wbudowany napęd spalinowy.
Masa do 150 kg
Technologia uzdatniania:
Filtracja mechaniczna, filtracja węglowa dezynfekcja UV lub równoważna metoda dezynfekcji, możliwość zastosowania dodatkowych modułów
Jakość wody po uzdatnianiu:
Parametry zgodne z obowiązującymi normami dla wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Rozporządzenie Ministra Zdrowia/ Dyrektywa UE).
Automatyka i zabezpieczenia:
Wskaźniki pracy urządzenia,
Zabezpieczenie przed przeciążeniem,
Warunki atmosferyczne:
Zakres pracy od 0°C do 50°C
Urządzenie musi posiadać stopień ochrony co najmniej IP65
Mobilność:
Konstrukcja umożliwiająca transport i szybkie uruchomienie (dopuszcza się wyposażenie w: ramę lub paletę transportową lub przyczepkę lub model umożliwiający ręczne przenoszenie)
Pozostałe wymagania:
Instrukcja obsługi i serwisu w języku polskim,
Certyfikat CE, atesty higieniczne PZH potwierdzające przydatność do kontaktu z wodą pitną.
Badanie laboratoryjne potwierdzające skuteczność uzdatniania i dezynfekcji wody zgodne z obowiązującymi normami,
Opis zastosowanej technologii uzdatniania wody,
Szkolenie obsługi w zakresie eksploatacji,
Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski,
Odbiór końcowy obejmuje badanie jakości uzdatnionej wody (mętność, przewodność elektryczna, pH) w obecności przedstawicieli Zamawiającego.
W przypadku, gdy wykonawca nie jest producentem urządzenia, zobowiązany jest przedstawić umowę z producentem, potwierdzającą, że warunki serwisowania, gwarancji i rękojmi będą takie same lub korzystniejsze w całym okresie gwarancji.
3.3 Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilością płynów eksploatacyjnych oraz ilością paliwa (dotyczy modeli spalinowych) potrzebną do dokonania odbioru stacji i przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego.
3.4 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiającego.
3.5 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowić własności osoby trzeciej ani obciążony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami oraz kompletność przedmiotu zamówienia.
3.6 Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
3.7 Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
3.8 Wykonawca udzieli na dostarczone mobilne stacje uzdatniania wody minimum 24-miesięcznej gwarancji. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w rozdziale 15 SWZ). Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
3.9 Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.
3.10 Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegającego na realizacji „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199036,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquahold Prosta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130297308
7.3.3) Ulica: STUDZIENKI 24
7.3.4) Miejscowość: MODLNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI SULEJÓW
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
- Zakup mobilnych stacji uzdatniania wody na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania ochrony cywilnej ludności i obrony"
- "Mobilna stacja uzdatniania wody i urządzenie do pakowania"
- Dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
- Dostawa urządzeń stacji uzdatniania wody
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





