eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Zakup paliw do samochodów PZDP Przysucha w sezonie 2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw do samochodów PZDP Przysucha w sezonie 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 52

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdp@przysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a4b0fca-7ecd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw do samochodów PZDP Przysucha w sezonie 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a4b0fca-7ecd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001641/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup paliw do samochodów PZDP Przysucha w sezonie 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP-III.252.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319759,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup paliw do samochodów PZDP Przysucha w sezonie 2024r.” polegającym na:
a) Zakupie oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży „Sprzedawcy” do samochodów PZDP w Przysusze ”
KOD CPV – 09134100-8 olej napędowy
Prognozowana ilość zakupu – do 45.000 l. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.

b) Zakupie benzyny bezołowiowej Pb 95 w punkcie sprzedaży ,,Sprzedawcy” do samochodów PZDP w Przysusze ”
KOD CPV – 09132100-4 benzyna bezołowiowa
Prognozowana ilość zakupu – do 6.500 l. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
1. Szczegółowy opis zamówienia ( SOZ) zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
2. Zakupione paliwo musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
3. Przewidywana ilość paliwa ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji poszczególnych zadań.

Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w dokumentacji przetargowej lub SOZ pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji przetargowej i S0Z pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej i SOZ.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności tj.: wykaz innych niż w SWZ materiałów oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami pkt 29 Specyfikacji warunków zamówienia oraz Sekcji VI.6.4.1. Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający w niniejszym postępowaniu żądał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysiący złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dn. 28.11.2023 r. do godz. 10:00.
Dla skutecznego wniesienia wadium w formie pieniężnej przez Wykonawcę konieczne jest zaksięgowanie wpłaty wadium na rachunku wskazanym przez Zamawiającego jeszcze przed upływem terminu składania ofert (zob. Wyrok KIO z dn. 23 stycznia 2012 Sygn. akt: KIO 52/12). Wpłynięcie wadium choćby z niewielkim uchybieniem terminu, nie może zostać potraktowane jako wniesienie wadium w terminie, nawet jeżeli dyspozycja wykonania przelewu została przekazana bankowi przed upływem terminu składania ofert.
Rozstrzygająca jest bowiem, jak wynika z orzecznictwa KIO i jak wskazano powyżej, data zaksięgowania wpłaty na rachunku Zamawiającego, a nie polecenia dokonania przelewu.
Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,GALA’’ ul. Kochanowskiego 185, 26-432 Wieniawa zgodnie z informacja otrzymaną z banku obsługującego rachunek Zamawiającego, wpłata wadium została zaksięgowana na koncie Zamawiającego w dn. 28.11.2023 r. o godz. 10:33:51 tj. po upływie terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawcy ’’ATH HERNIK’’ Spółka jawna A.Hernik & T. Hernik
ul. Kierzkowska 1, 26-600 Radom Wieniawa zgodnie z informacja otrzymaną z banku obsługującego rachunek Zamawiającego, wpłata wadium została zaksięgowana na koncie Zamawiającego w dn. 28.11.2023 r. o godz. 14:10:48 tj. po upływie terminu składania ofert.
Biorąc pod uwagę powyższe, nie sposób przyjąć, iż Wykonawca w wyznaczonym terminie wniósł wadium. Okoliczność ta skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.