Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00513847/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44f5252-ee20-4193-b60f-2600cc3e3ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028061/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez ZIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.26.2025.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dostarczeniu, montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
2. Usługa obejmuje następujący zakres prac:
1)dostarczenie, montaż i demontaż dekoracji świątecznych na teren Skweru im. Pierwszych Słupszczan, bulwarów nad rzeką Słupią wraz z rozpoczęciem ekspozycji od dnia 06 grudnia 2025 r.,
2)zamontowanie dekoracji świątecznej wraz z instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami, w porozumieniu z pracownikiem Działu Bieżącego Utrzymania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku,
3)podłączenie oświetlenia do sieci miejskiej,
4)kontrolowanie i nadzorowanie stanu technicznego dekoracji świątecznych tj. prawidłowego ich działania oraz usuwanie ewentualnych awarii i uszkodzeń wynikłych w trakcie eksploatacji,
5)zdemontowanie dekoracji świątecznej po odłączeniu od sieci miejskiej wraz z zabezpieczeniem instalacji elektrycznych, przyłączy i rozdzielni.
Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania awarii i uszkodzeń wynikłych w trakcie eksploatacji w ciągu maksymalnie 48 godzin od zawiadomienia.
Uwaga: czas przystąpienia Wykonawcy do usunięcia awarii i uszkodzeń stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wszelkie awarie i uszkodzenia powinny zostać usunięte w przeciągu 4 dni roboczych licząc od czasu przystąpienia do ich naprawy.
Warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy są wskazane w SWZ oraz Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31522000-1 - Lampki choinkowe
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298910-9 - Choinki
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych na terenie zieleńca przy ul. Światowida w Warszawie, wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pielęgnacją zieleni.
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zadanie 1 i 2: Świadczenie usług montażu, napraw i konserwacji, demontażu dekoracji świątecznej na budynkach Urzędu Miasta, Arena oraz na terenie miasta Legionowo
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
więcej: Lampki choinkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





