Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412277/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatglubczycki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b891d77b-02d4-45fc-a9e5-7ce597fa98ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041625/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg powiatowych – zadanie nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1218OPrzedmiotem zamówienia jest remont rowu wzdłuż drogi powiatowej nr 1218O w miejscowości Mokre
Parametry techniczne i konstrukcja rowu:
W zakres remontu rowu wchodzi:
- długości rowu do remontu ok 130 mb,
- umocnienie pobocza szerokości pobocza 0,75 m (min. 0,5 m) – umocnienie kamieniem polnym na zaprawie cementowej,
- umocnienie dna rowu ściekiem korytkowym szer. 50 cm na ławie betonowej,
- umocnienie skarp płytami ażurowymi o wymiarach: 60x40x10 na podsypce cem -piaskowej 1:4 gr. 10 cm z wypełnieniem zaprawą cementową,
Równoważność:
Jeżeli w dokumentacji zostały nazwy własne, numery katalogowe, producent, znaki towarowe w odniesieniu do materiałów, urządzeń bądź technologii, należy traktować to wyłącznie jako minimalne oczekiwane parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przy czym muszą posiadać one parametry techniczne i jakościowe takie same bądź lepsze. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykazania, że zastosowane przez niego materiały, urządzenia bądź technologie spełniają oczekiwania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów, wyliczeń, opinii itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 76514,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg powiatowych – zadanie nr 2: Remont pobocza w pasie drogi powiatowej nr 1213OPrzedmiotem zamówienia jest remont pobocza w pasie drogi powiatowej nr 1213O w miejscowości Pomorzowice.
Parametry techniczne i konstrukcja rowu:
W zakres remontu rowu wchodzi:
- długości rowu do remontu ok 40 mb,
- umocnienie pobocza szerokości 0,75 m (min. 0,5 m) – umocnienie kamieniem polnym na zaprawie cementowej,
- umocnienie dna rowu ściekiem korytkowym szer. 50 cm na ławie betonowej,
- umocnienie skarp płytami ażurowymi o wymiarach: 60x40x10 na podsypce cem -piaskowej 1:4 gr. 10 cm z wypełnieniem zaprawą cementową,
Równoważność:
Jeżeli w dokumentacji zostały nazwy własne, numery katalogowe, producent, znaki towarowe w odniesieniu do materiałów, urządzeń bądź technologii, należy traktować to wyłącznie jako minimalne oczekiwane parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przy czym muszą posiadać one parametry techniczne i jakościowe takie same bądź lepsze. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykazania, że zastosowane przez niego materiały, urządzenia bądź technologie spełniają oczekiwania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów, wyliczeń, opinii itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 46862,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90028,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152616,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90028,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Wiecha prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „AL-MAR” Usługi, Transport, Handel Marek Wiecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7481003061
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 31
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AL-MAR" USŁUGI, TRANSPORT, HANDEL Marek Wiecha
jakie przetargi wygrała firma
"AL-MAR" USŁUGI, TRANSPORT, HANDEL Marek Wiecha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90028,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47037,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47037,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47037,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512613101
7.3.3) Ulica: ul. Bruzdowa 179
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-991
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47037,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Dostawa leków dla SPZOZ w Głubczycach powtórzenie 2 pakietów
- Modernizacja placu zabaw Żłobka Miejskiego w Głubczycach
- Zakup wyposażenia magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sięgaczami, kanalizacji sanitarnej tłocznej z przepompownią ścieków oraz zasilaniem energetycznym w Rębielicach Królewskich
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





