Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42805462-cb1a-499a-9c39-a3be85f5c9cd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42805462-cb1a-499a-9c39-a3be85f5c9cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz.1320 z późn. zm.) - dalej ustawa Pzp ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr sprawy BAI.272.97.2025) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BAI.272.97.2025
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.108.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: Przeszkolenie ok. 36 osób (kadry kierowniczej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, dyrektorów i zastępców dyrektorów wydziałów/biur oraz kierowników komórek równorzędnych) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.1 zaproszenia do negocjacji (dotyczy zadania częściowego nr 1) – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym Zamawiający określił wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: Przeszkolenie 240 osób (pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.2 do zaproszenia do negocjacji (dotyczy zadania częściowego nr 2) – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym Zamawiający określił wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 316080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w dniu 07.11.2025r. odpowiedział na zaproszenie dla obu zadań częściowych. Przedmiotem negocjacji były w szczególności cena zamówienia brutto oraz termin wykonania zamówienia.
W odpowiedzi na zaproszenie Wykonawca zaproponował:
- Dla zadania częściowego nr 1: cena brutto za całość 169.200,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 4700 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Dla zadania częściowego nr 2: cena brutto za całość 208.800,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 870 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Po otrzymanej odpowiedzi na zaproszenie dla obu zadań częściowych tj. nr 1 i nr 2 Zamawiający podjął dalsze negocjacje z Wykonawcą w celu zmiany zaproponowanych przez Wykonawcę terminów szkolenia oraz zmniejszenia ceny, ponieważ zaproponowane przez Wykonawcę terminy szkolenia nie spełniały warunków udziału w postępowaniu (dot. zadania częściowego nr 2), a cena przewyższała kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia (dot. zadania częściowego nr 1).
Wykonawca w dniu 13.11.2025r. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do dalszych negocjacji, ponieważ nie jest w stanie zagwarantować innych terminów szkolenia, a jego oferta jest optymalna i w pełni odzwierciedla możliwości realizacyjne Wykonawcy przy zachowaniu wysokich standardów jakości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w dniu 07.11.2025r. odpowiedział na zaproszenie dla obu zadań częściowych. Przedmiotem negocjacji były w szczególności cena zamówienia brutto oraz termin wykonania zamówienia.
W odpowiedzi na zaproszenie Wykonawca zaproponował:
- Dla zadania częściowego nr 1: cena brutto za całość 169.200,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 4700 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Dla zadania częściowego nr 2: cena brutto za całość 208.800,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 870 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Po otrzymanej odpowiedzi na zaproszenie dla obu zadań częściowych tj. nr 1 i nr 2 Zamawiający podjął dalsze negocjacje z Wykonawcą w celu zmiany zaproponowanych przez Wykonawcę terminów szkolenia oraz zmniejszenia ceny, ponieważ zaproponowane przez Wykonawcę terminy szkolenia nie spełniały warunków udziału w postępowaniu (dot. zadania częściowego nr 2), a cena przewyższała kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia (dot. zadania częściowego nr 1).
Wykonawca w dniu 13.11.2025r. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do dalszych negocjacji, ponieważ nie jest w stanie zagwarantować innych terminów szkolenia, a jego oferta jest optymalna i w pełni odzwierciedla możliwości realizacyjne Wykonawcy przy zachowaniu wysokich standardów jakości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Kurs SEP z egzaminem G1E oraz G1D dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych typu Furgon jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa notebooka
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia online dla 2 osób IDS-2 Stosowanie i Interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży oraz zakup kompletnego narzędzia IDS-2
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Usługa szkolenia z zakresu "Prompt Engineering" w ramach projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki", nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





