eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, w podziale na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42805462-cb1a-499a-9c39-a3be85f5c9cd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42805462-cb1a-499a-9c39-a3be85f5c9cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz.1320 z późn. zm.) - dalej ustawa Pzp ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr sprawy BAI.272.97.2025) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BAI.272.97.2025

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.108.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Przeszkolenie ok. 36 osób (kadry kierowniczej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, dyrektorów i zastępców dyrektorów wydziałów/biur oraz kierowników komórek równorzędnych) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.1 zaproszenia do negocjacji (dotyczy zadania częściowego nr 1) – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym Zamawiający określił wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: Przeszkolenie 240 osób (pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.2 do zaproszenia do negocjacji (dotyczy zadania częściowego nr 2) – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym Zamawiający określił wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 316080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w dniu 07.11.2025r. odpowiedział na zaproszenie dla obu zadań częściowych. Przedmiotem negocjacji były w szczególności cena zamówienia brutto oraz termin wykonania zamówienia.
W odpowiedzi na zaproszenie Wykonawca zaproponował:
- Dla zadania częściowego nr 1: cena brutto za całość 169.200,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 4700 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Dla zadania częściowego nr 2: cena brutto za całość 208.800,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 870 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Po otrzymanej odpowiedzi na zaproszenie dla obu zadań częściowych tj. nr 1 i nr 2 Zamawiający podjął dalsze negocjacje z Wykonawcą w celu zmiany zaproponowanych przez Wykonawcę terminów szkolenia oraz zmniejszenia ceny, ponieważ zaproponowane przez Wykonawcę terminy szkolenia nie spełniały warunków udziału w postępowaniu (dot. zadania częściowego nr 2), a cena przewyższała kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia (dot. zadania częściowego nr 1).
Wykonawca w dniu 13.11.2025r. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do dalszych negocjacji, ponieważ nie jest w stanie zagwarantować innych terminów szkolenia, a jego oferta jest optymalna i w pełni odzwierciedla możliwości realizacyjne Wykonawcy przy zachowaniu wysokich standardów jakości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w dniu 07.11.2025r. odpowiedział na zaproszenie dla obu zadań częściowych. Przedmiotem negocjacji były w szczególności cena zamówienia brutto oraz termin wykonania zamówienia.
W odpowiedzi na zaproszenie Wykonawca zaproponował:
- Dla zadania częściowego nr 1: cena brutto za całość 169.200,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 4700 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Dla zadania częściowego nr 2: cena brutto za całość 208.800,00 zł brutto (cena jednostkowa za 1 uczestnika 870 zł brutto); terminy szkolenia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Po otrzymanej odpowiedzi na zaproszenie dla obu zadań częściowych tj. nr 1 i nr 2 Zamawiający podjął dalsze negocjacje z Wykonawcą w celu zmiany zaproponowanych przez Wykonawcę terminów szkolenia oraz zmniejszenia ceny, ponieważ zaproponowane przez Wykonawcę terminy szkolenia nie spełniały warunków udziału w postępowaniu (dot. zadania częściowego nr 2), a cena przewyższała kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia (dot. zadania częściowego nr 1).
Wykonawca w dniu 13.11.2025r. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do dalszych negocjacji, ponieważ nie jest w stanie zagwarantować innych terminów szkolenia, a jego oferta jest optymalna i w pełni odzwierciedla możliwości realizacyjne Wykonawcy przy zachowaniu wysokich standardów jakości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zaproszenie do udziału w postępowaniu zostało przekazane w dniu 03.11.2025 r. do CCD Skills Sp. Z o. o., ul. Balicka 125B, 30-149 Kraków, tel. 600 813 934, e-mail: szkolenia@ccdskills.pl. Negocjacje zostały przedłużone i trwały od dnia 03.11 do dnia 13.11.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.