eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ff2b180-7c7f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2023.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 910129,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów ulegających biodegradacji i odpadów selektywnie zbieranych oraz odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz selektywnie zbierane z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.
1. Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10471 – stan na 30.09.2023 r., z czego 1531 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju, a 8940 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 30.09.2023 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2598 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8269. Na terenie gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich – rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.18 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296.
2. Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - mapę poglądową z naniesionymi trasami przejazdu samochodów zawiera załącznik nr 3. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór:
1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach w ilości ok. 970 Mg,
2) segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 470 Mg:
a) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych,
b) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
c) szkło i opakowania ze szkła,
d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu,
e) zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe,
f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
3) pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 223,70 Mg, w szczególności:
a) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli,
b) zużytych opon,
c) przeterminowanych leków i chemikaliów,
d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych (m. in. styropian, wełna mineralna),
e) popiołu z palenisk domowych,
f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
g) zużytych baterii i akumulatorów,
h) odpadów niebezpiecznych (m.in. farby, tusze, rozpuszczalniki, kwasy, detergenty, środki ochrony roślin, oleje przepracowane (np. silnikowe, przekładniowe),
i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
j) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, w tym m.in. odzież, tekstylia, włókno szklane.
4. Odbiorem, transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 1-2. Wykonawca pokrywa koszty odbioru i transportu, koszty zagospodarowania pokrywa Gmina Iwonicz-Zdrój zgodnie z zawartym porozumieniem z Gminą Krosno dotyczącym zagospodarowania odpadów.
5. Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 3. Koszty odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca.
Zamawiający nie wskazuje miejsca zagospodarowania odpadów, o których mowa w niniejszym ustępie, pozostawiając decyzję Wykonawcy gdzie i komu przekaże odpady do dalszego wykorzystania, ponownego użycia, recyklingu czy unieszkodliwienia.
6. Oznakowanie worków i pojemników:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu,
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów:
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady:
a) opisany kontener,
b) worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu.
Dopuszcza się możliwość pokrycia pojemników innych niż worki odpowiednim kolorem tylko w części, nie mniejszej niż 30% zewnętrznej całkowitej powierzchni pojemnika, widoczny dla korzystających z pojemnika. Naklejka koloru białego zawiera oznaczenie gminy, nazwę frakcji odpadów oraz kod identyfikacyjny wytwórcy odpadów.
7. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
b) papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
8. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach – 1 raz w tygodniu,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie),
b) papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
9. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów gromadzonych na PSZOK:
1) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji – 20-krotny wywóz kontenera KP7,
2) odpady wielkogabarytowe – 15 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK z kwatery gromadzone luzem –Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
3) zużyte opony – 8 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK ze składu gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
4) przeterminowane leki – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,
5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne (m. in. styropian, wełna mineralna) – 20-krotny wywóz kontenera KP7,
6) popiół – 10 razy w okresie obowiązywania umowy,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,
8) baterie i akumulatory – 1 raz w okresie obowiązywania umowy,
9) inne odpady niebezpieczne – 1 raz w okresie obowiązywania umowy,
10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek – 1 raz w okresie obowiązywania umowy
11) odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów uzgodnionym z Zamawiającym, o którym mowa w SWZ,
12) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 1 raz z PSZOK gromadzone luzem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1051022,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1051022,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1051022,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6842549994

7.3.3) Ulica: Fredry

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-440

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1051022,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.