eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinStabilizacja szyn w tunelach płyt prefabrykowanych "systemu węgierskiego" w ul. Wyszyńskiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stabilizacja szyn w tunelach płyt prefabrykowanych „systemu węgierskiego” w ul. Wyszyńskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320604492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sebastiana Klonowica 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +489131141140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ts.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ts.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tramwajeszczecin.ezamawiajacy.pl/pn/TRAMWAJESZCZECIN/demand/235440/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stabilizacja szyn w tunelach płyt prefabrykowanych „systemu węgierskiego” w ul. Wyszyńskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29429cc8-3cff-4345-898b-d3179decc4d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/ZP/DZ/8/UM/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi stabilizacji szyn (507 mtp) w tunelach płyt prefabrykowanych „systemu węgierskiego” w ul. Wyszyńskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) usunięcie pozostałości elementów mocujących i podtrzymujących szynę w tunelu szynowym,
2) usunięcie luźnych elementów stalowych stanowiących okucia dla tunelu szynowego,
3) oczyszczenie i zagruntowanie płaszczyzn ścian tuneli szynowych i szyn,
4) ustawienie geometryczne i stabilizację szyn w torze do prześwitu 1438 (±2) mm,
5) aplikację materiału poliuretanowego w całym przekroju tunelu stanowiącego docelową stabilizację w systemie elastycznego ciągłego mocowania szyn.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w zakresie utrzymania bieżącego i nakładów inwestycyjnych na tramwajową infrastrukturę transportową i na nieruchomości w 2025 roku - umowa nr WGK 207/2024 (CRU/24/0004082). Zamawiającym jest Gmina Miasto Szczecin. Zamawiający ustanowił do wykonywania wszystkich czynności zamawiającego swoim Pełnomocnikiem Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. w Szczecinie, która jest jednocześnie użytkownikiem torowisk tramwajowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANLED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362454568

7.3.3) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 35

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczą one:
SEKCJI I ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Szczecin; Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232; pl. Armii Krajowej 1; 70-456; Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego. Gmina Miasto Szczecin (Zamawiający) powierzyła na podstawie art. 37 ust. 2 i ust. 3 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) przygotowanie i przeprowadzenie tego postępowania Tramwajom Szczecińskim Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością. Zamówienie udzielane zostało w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy;
SEKCJI II INFORMACJE PODSTAWOWE: 2.8.) Zamówienie nie zostało ujęte w planie postępowań. Gmina Miasto Szczecin nie miała wskazanego na dzień 25.09.2025r. przedmiotowego zamówienia w „Planie postępowań o udzielenie zamówień w roku 2025”;
SEKCJI VI OFERTY: cena oferty wykazana w pkt 6.2.) – 6.4.) jest wartością brutto;
SEKCJI VIII UMOWA: 8.2.) Wartość umowy jest wartością brutto. 8.3.) Okres realizacji zamówienia wynosi do 21 dni od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.