Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443982/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00458701/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00471875/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11777771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8414f271-2387-4fa2-9003-1f3781e41572
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja podłogi sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249835,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji pomieszczenia Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią”.
Modernizacja pomieszczenia ma na celu:
• przywrócenie walorów estetycznych ścian i sufitów,
• wymianę sportowej podłogi,
• wymianę elementów wyposażenia sportowego.
Zakres robót budowlanych:
1) Zabezpieczenie elementów wyposażenia sali gimnastycznej (okien, parapetów, grzejników i rur c.o., lamp).
2) Demontaż istniejącego wyposażenia sportowego (drabinek sportowych, koszy do koszykówki, siatek sportowych, metalowych narożników ochronnych).
3) Demontaż podłogi sportowej i legarów drewnianych.
4) Ustawienie 2 kolumn rusztowań przesuwnych.
5) Remont ścian i sufitu:
a) ściany – częściowe skucie „głuchych” tynków, uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, przygotowanie i dwukrotne malowanie całości ścian oraz zabezpieczeń ścian z płyt OSB, dwukrotne malowanie lakierem ochronnym ścian,
b) sufity – przygotowanie i dwukrotne malowanie całości sufitów, oczyszczenie i malowanie widocznych elementów drewnianych konstrukcji dachowej.
6) Wykonanie pod podłogę sportową podkładu samopoziomującego o średniej grubości 2cm i izolacji przeciwwilgociowej.
7) Montaż nowej systemowej podłogi sportowej.
8) Cyklinowanie, lakierowanie, pastowanie, froterowanie podłogi sportowej.
9) Montaż przyściennych listew z frezowanymi nacięciami wentylacyjnymi.
10) Wykonanie wentylacji nowej podłogi sportowej (rozprowadzenie przewodów, założenie skrzynki i rozdzielnicy do załączania i regulacji wentylacji, podłączenie do istniejącego zabezpieczenia elektrycznego, nowe wentylatory i kratki osłonowe na otwory nawiewne, udrożnienie 3 istniejących otworów nawiewnych w ścianie zewnętrznej, wykonanie 3 nowych otworów nawiewnych).
11) Montaż nowych drabinek na ścianie szczytowej północnej.
12) Założenie nowych siatek ochronnych na ścianach, odbojnic – narożników ochronnych na filarkach i koszy do gry w koszykówkę z regulowaną wysokością.
13) Montaż przeszklonej ścianki na profilach aluminiowych z drzwiami i samozamykaczem.
14) Malowanie linii boisk do gry w piłkę siatkową, koszykową i ręczną.
15) Utylizacja materiałów rozbiórkowych.
2.3 Wymagania ogólne Zamawiającego
1) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych, w szczególności uczniów i pracowników szkoły. Przejścia i wejścia na teren robót muszą być zabezpieczone barierkami lub ogrodzeniem oraz oznakowane tablicami ostrzegawczymi. Wszelkie strefy niebezpieczne należy dodatkowo zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP.
2) W ramach prac modernizacyjnych należy kompleksowo zabezpieczyć wszelkie elementy wyposażenia Sali gimnastycznej, które nie podlegają wymianie, aby uchronić je przed zabrudzeniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi powstałymi podczas wykonywania robót budowlanych.
3) Ponadto, wszystkie zabezpieczenia powinny być trwałe i wydajne przez cały okres prowadzenia robót budowalnych, a po ich zakończeniu należy je ostrożnie usunąć, by nie dopuścić do uszkodzeń powierzchni i pozostawienia śladów kleju. W przypadku skomplikowanych powierzchni lub miejsc trudnodostępnych zaleca się stosowanie dedykowanych rozwiązań osłonowych, które zapewnią skuteczną ochronę.
4) Prace budowlane będą realizowane w trakcie roku szkolnego, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia harmonogramu robót oraz zasad organizacji prac z Dyrektorem szkoły, tak aby zminimalizować utrudnienia w funkcjonowaniu placówki oraz zapewnić bezpieczeństwo uczniów i pracowników szkoły.
5) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia materiałów budowlanych, narzędzi oraz sprzętu wykorzystywanego do realizacji robót, w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich, w szczególności uczniów i pracowników szkoły. Przechowywanie materiałów na terenie zewnętrznym szkoły jest niedopuszczalne, chyba że w zamkniętych, odpowiednio zabezpieczonych kontenerach lub magazynach, po uprzednim uzgodnieniu miejsca i warunków z Dyrektorem placówki.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania drożności dojść i wyjść ewakuacyjnych przez cały okres realizacji robót. Zabrania się blokowania placu, korytarzy, klatek schodowych i innych dróg ewakuacyjnych materiałami, sprzętem budowlanym lub odpadami. W przypadku konieczności czasowego ograniczenia dostępności przejść, Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem szkoły sposobu organizacji ewakuacji oraz wprowadzenia tymczasowych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo.
7) W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca ma obowiązek opracowania i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego – kalkulacji w wersji uproszczonej, z cenami jednostkowymi, uwzględniającymi stawkę roboczogodziny.
8) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (w tym: część opisową dok. projektowej, rysunki, zakres robót) należy traktować równoważnie.
9) W przypadku opisu jakiegokolwiek elementu z zakresu robót budowlanych w którymkolwiek dokumencie wymienionym powyżej należy uznać, iż jest on przedmiotem zamówienia.
10) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: wszelkie opłaty za media (woda, energia elektryczna, wywóz odpadów, ochrona, ciepło itp.) dotyczące obiektu, w którym prowadzone będą prace. Zasady rozliczenia należy uzgodnić z Zamawiającym oraz z użytkownikiem obiektu – Dyrektorem szkoły w momencie przejęcia placu budowy.
11) Załączone do niniejszego postępowania wartości robót mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Podane wartości robót nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
12) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwiązań i nie są obowiązujące. Należy je traktować jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania.
13) W odniesieniu do normy PN EN 14904 dla podłóg sportowych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Załącznika Nr 1a.
14) Użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
15) Zamontowane urządzenia sportowe i elementy wyposażenia (kosze do koszykówki, siatki zabezpieczające, drabinki, odbojnice, itp.) muszą posiadać certyfikaty pozwalające na stosowanie w placówkach edukacyjnych i sportowych.
2.4 Wymagania techniczne dla podłóg sportowych według obwiązującej normy PN EN 14904 lub równoważnej
Podłogi sportowe, niezależnie od konstrukcji i rozwiązań materiałowych, powinny odpowiadać wymaganiom określonym w normie PN EN 14904 lub równoważnej. Poniżej konieczne do spełnienia minimalne parametry wraz z odniesieniem do norm zawierających opis testowania.
1. Amortyzacja uderzeń (PN-EN 14808): średnia wartość powinna oscylować w granicach 25-75%, przy czym żaden wynik nie może odbiegać od wartości średniej o więcej niż pięć jednostek.
2. Odkształcenie pionowe (PN EN 14809): nie powinny przekraczać wielkości 5 mm.
3. Wielkość tarcia (PN-EN 13036-4): zgodnie z metodą PTV, wykonywaną przy użyciu tzw. wahadła angielskiego, musi zawierać się w przedziale 80-110. Podobnie jak w przypadku amortyzacji – żaden indywidualny wynik nie może odbiegać od wartości średniej więcej niż cztery jednostki.
4. Obicie piłki (PN-EN 12235): minimalna wartość to 90% przy dopuszczalnym odchyleniu od średniej o trzy jednostki.
5. Wytrzymałość na obciążenie toczone (PN-EN 1569): opór co najmniej 1500 N, przy granicy wgniecenia najwyżej 0,5 mm.
6. Odporność na ścieranie (PN-EN ISO 5470-1): do 1000 mg.
7. Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień (PN-EN 13501-1): klasa BfI-s1, BfI-s2, CfI-s1, A1fI A2fI-s1, A2fI-s2.
8. Emisja formaldehydu (PN-EN 7117-1): klasa E1 (emisja nieprzekraczająca 0,124 mg/m3.
9. Zawartość pentachlorofenolu (PN-EN 14904): emisja maksymalnie 5ppm.
10. Połysk (PN-EN ISO 2813): powierzchnie matowe – poniżej 30%, powierzchnie lakierowane – poniżej 45%.
11. Odporność na wgniecenia (PN-EN 1516): poniżej 0,5 mm.
12. Odporność na uderzenia (PN-EN 1517): powierzchnie drewniane – poniżej 0,5 mm; inne powierzchnie – brak pęknięć, rozwarstwień, trwałych wgnieceń.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania wartości robót mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Wykaz wartości robót nie zwalnia potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, może stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350427 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350427 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIMEX PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542627548
7.3.3) Ulica: Fordońska 393,
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350427 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie usług fizjoterapeutyczych" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki dla Powiatu Nakielskiego
- usługi w zakresie dobrowolnego ubezpieczenie grupowego na życie pracowników, jednostek organizacyjnych Gminy i instytucji kultury oraz ich współmałżonków, partnerów i pełnoletnich dzieci
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2026r".
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





