eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa urządzeń klasy UTM i punktów dostępowych WIFI, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz systemu do wideokonferencji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń klasy UTM i punktów dostępowych WIFI, sprzętu
i oprogramowania komputerowego oraz systemu do wideokonferencji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 362 45 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c7f9e68-7c98-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń klasy UTM i punktów dostępowych WIFI, sprzętu
i oprogramowania komputerowego oraz systemu do wideokonferencji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7f9e68-7c98-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00427559/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego i teleinformatycznego do ŚCDN w Kielcach i Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172549,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń klasy UTM i punktów dostępowych WIFI.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- urządzenie klasy UTM (typ a) – sztuk 1
- urządzenie klasy UTM (typ b) – sztuk 1
- punkty dostępowe WIFI (typ a) – sztuk 11
- punkty dostępowe WIFI (typ b) – sztuk 2
- punkty dostępowe WIFI (typ c) – sztuk 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 92362 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- komputer typu nettop - sztuk 4
- przełącznik sieciowy - sztuk 5
- przełącznik poe+ (802.3 at)- sztuk 2
- moduł sfp+, 10gb – sztuk 6
- panel wentylacyjny ze standardowymi uchwytami do mocowania na szynach rack 19” sztuk 3
- zasilacz awaryjny ups typ 1 – sztuk 1
- zasilacz awaryjny ups typ 2 – sztuk 2
- zasilacz awaryjny ups typ 3 – sztuk 3
- oprogramowanie •microsoft windows server standard 2022 licencja edukacyjna - licencja pokrywająca ilość rdzeni zainstalowanych w oferowanym serwerze – sztuk 1
- oprogramowanie •microsoft windows server 2022 user cal – sztuk 65
- serwer – sztuk 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 53638 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu do wideokonferencji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do wideokonferencji

W skład systemu wchodzi: kamera, głośniki i mikrofony w jednej obudowie, dodatkowa kamera zewnętrzna, dodatkowy mikrofon, dotykowy panel sterowania.
System powinien być objęty minimum 5 letnim serwisem w czasie reakcji najpóźniej następnego dnia roboczego. W ramach usługi serwisowej powinny znaleźć się: aktualizacje oprogramowania, wsparcie ekspertów za pomocą wideo, wsparcie techniczne, wymiana części, dostęp do narzędzi Online-Support.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 26549,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113605,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113605,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113605,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ncNETcom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-292-34-18

7.3.3) Ulica: Domaniówka 1 lok. B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-413

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113605,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65974,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65974,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65974,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ncNETcom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-292-34-18

7.3.3) Ulica: Domaniówka 1 lok. B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-413

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65974,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32655,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68277,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32655,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bechtle direct Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992687374

7.3.3) Ulica: Krakowska 29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32655,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.