eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klukowo › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Klukowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Klukowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Klukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862774520

1.5.8.) Numer faksu: 862774542

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Klukowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58267f21-6f18-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025889/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Klukowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodne z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, z wyłączeniem przedsięwzięć realizowanych w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ilości ok. 930,482 Mg (przyjmuje się, że że 1 m2 wyrobów zawierających azbest waży 0,015 Mg -15 kg).
2. Rzeczywista ilość odebranych odpadów uzależniona jest od faktycznej wagi tych odpadów. Zamawiający nie daje gwarancji odebrania odpadów o łącznej masie 930,482 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy.
3. Odbiór materiałów zawierających azbest będzie następował z posesji zgodnie z listą przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego. Na ww. liście będą znajdowały się dane właściciela posesji, adres i nr telefonu kontaktowego posesji, na której znajdują się materiały zwierające azbest.
4. Wykonawca ma obowiązek poinformowania z 3-dniowym wyprzedzeniem mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest.
5. Odbiór materiałów będzie następował na podstawie kwitów wagowych z danej nieruchomości i karty przekazania azbestu do miejsca utylizacji.
6. Udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwienia następować będzie na podstawie karty przekazania odpadu – sporządzonej w trzech egzemplarzach: po jednym dla Zamawiającego, dla Wykonawcy i dla właściciela odpadu.
7. Cena obejmuje: przygotowanie do transportu, odbiór, transport do miejsca utylizacji i utylizację materiałów zawierających azbest z wyznaczonych nieruchomości.
8. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty rozliczeniowe, potwierdzające zrealizowanie przedsięwzięcia oraz uzyskanie efektu rzeczowego i ekologicznego w terminie, nie później niż do 20.01.2024 r.:
1) fakturę dotyczącą realizacji przedsięwzięcia;
2) protokoły odbioru odpadów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości;
3) protokół odbioru końcowego, wraz z listą nieruchomości objętych protokołem;
4) oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego;
5) zestawienie kart przekazania odpadów zawierających azbest na odpowiednie składowisko;
6) potwierdzenia wystawienia ww. kart przekazania odpadów (wydruki z systemu BDO).
9. Ładunek materiałów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu, zgodnie z przepisami powyższego rozporządzenia. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów zawierających azbest środek transportu powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu.
10. Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
11. Wykonawca prac, polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, jest zobowiązany do zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac: właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, zgodnie z Rozporządzeniem MG z dnia 5 sierpnia 2010 r.
12. Wykonawca prac, związanych z usunięciem wyrobów azbestowych, musi spełniać odpowiednie wymagania, określone w Rozporządzeniu MGPiPS z dnia 2 kwietnia 2004 r. oraz musi posiadać wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO), uprawniający do prowadzenia działalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
13. Wykonawca prac, związanych z usunięciem wyrobów azbestowych, po ich wykonaniu, ma obowiązek złożenia właścicielowi, użytkownikowi wieczystemu lub zarządcy nieruchomości/ obiektu pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 2 kwietnia 2004r.
14. Odpady muszą zostać zdeponowane na składowisku, posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441160,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205904,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492411,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060323268

7.3.3) Ulica: Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492411,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca, którego oferta została wybrana w dniu 20.11.2023 r. tj. REVOL Sp. z o.o., uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert. Wybrana została oferta wykonawcy DELTA Tomasz Wejman, ul. Kurowska 118, 24-130 Końskowola, woj. lubelskie, który spełnił warunki udziału w postępowaniu, oferta odpowiada wymaganiom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Oferta przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, jednak ma możliwość zwiększenia tej kwoty.
Jednocześnie zgodnie z art. 253 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp odrzucone zostały oferty Wykonawców:
- Logistyka Odpadów- Realizacje Sp. z o.o., ul. Szklana 20, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie,
- Hubert Wieczorek „HUBER”, ul. Powiśle 29, 24-100 Góra Puławska, woj. lubelskie,
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.