Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390184/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00402696/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00405225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Przełamujemy bariery!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61/28 26 703 wew. 133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czempin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Przełamujemy bariery!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b8eec3c-cbb2-451f-a215-7f0978d89521
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040394/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wyposażenia/pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!" Równy dostęp do dobrej jakości edukacji włączającej (...) w Czempiniu i Głuchowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197190,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im.Bohaterów Westerplatte w Czempiniu oraz Szkoły Podstawowej im. Heleny Gieburowskiej w Głuchowie w ramach projektu
„Przełamujemy bariery!” Równy dostęp do dobrej jakości edukacji włączającej w Szkołach Podstawowych w Czempiniu i
Głuchowie, w zakresie Części I - Meble i akcesoria meblarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 165190,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Czempiniu oraz Szkoły Podstawowej im. Heleny Gieburowskiej w Głuchowie w ramach projektu „Przełamujemy bariery!” Równy dostęp do dobrej jakości edukacji włączającej w Szkołach Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie, w zakresie Części II - Infrastruktura zewnętrzna4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
34953000-2 - Rampy wejściowe
4.5.5.) Wartość części: 31999,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od podpisania umowy. Z uwagi na fakt, że pozostałe oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12) ustawy PZP, gdyż wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Zamawiający nie ma możliwości dokonania ich badania i oceny. Biorąc powyższe pod uwagę, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12) ustawy PZP oferty wykonawców Bydgosta Sp. z o.o. oraz New Life Property Sp. z o.o. podlegały odrzuceniu, gdyż wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w odpowiedzi na wniosek Zamawiającego.
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń
- Projekt nr FEMP.06.10-IP.01-0196/24 "Edukacja włączająca w Gminie Trzebinia" meble i inne wyposażenie.
- "Zakup wyposażenia meblowego dla pracowni technik programista w Zespole Szkól Nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu "Profesjonalne Pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- ,,Budowa placu zabaw w miejscowości Wyśmierzyce i Kostrzyn w ramach zadania pn. Aktywne place zabaw w gminie Wyśmierzyce" - przetarg III
więcej: Rampy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





