eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańDostawa fabrycznie nowego ciągnika



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-649b09b0-a208-4c64-acfd-1e6e441a5438

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649b09b0-a208-4c64-acfd-1e6e441a5438

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031000/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika”
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną, został określony w formularzu nr 2.1. SWZ.
5.3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia:
5.3.1. Był w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
5.3.2. Nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
5.3.3. Spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ stanowiącym formularzu nr 2.1 do SWZ.
5.3.4. Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu.
5.3.5. Ciągnik musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
5.4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie,
tj. załadunku, transportu, rozładunku w miejscu wskazanym w pkt. 5.11 SWZ
5.5. Ciągnik będzie pracował na drogach poprawiając bezpieczeństwo użytkownikom dróg publicznych, m.in. z kosiarką wysięgnikową, kosiarką bijakową itp.
5.6. UWAGA !
Zamawiający wymaga aby dostawca udzielił pisemnej zgody na montaż w/w kosiarki wysięgnikowej jak i sterowania bez utraty gwarancji lub zamontuje ją we własnym zakresie.
5.7. Wykonawca zapewni, że dostarczony ciągnik będzie wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadczy także, że towar będący przedmiotem umowy nie będzie naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani także praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
5.8. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich
z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie dostarczanego towaru w ramach realizacji niniejszego postępowania.
5.9. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników (2 osoby) w zakresie prawidłowej obsługi ciągnika w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym.
5.10. Zamawiający wymaga dostawy Ciągnika zarejestrowanego w Polsce lub ciągnika fabrycznie nowego, nie zarejestrowanego w Polsce, pod warunkiem posiadania wymaganych dokumentów do jego rejestracji w Polsce, zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1251 ze zm.), nie starszego niż z roku produkcji 2023 - zgodnie z zapisami SWZ z zachowaniem minimalnymi wymagań technicznych stawianymi przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” niniejszego postępowania.
UWAGA!
a) W/w dokumenty należy przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Brak przedłożenia wymaganych dokumentów do rejestracji ciągnika w Polsce zgodnie z w/w ustawą będzie skutkowało uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy.
b) Dokumenty konieczne do użytkowania (w tym również instrukcja obsługi) ciągnika przedłożone dla Zamawiającego muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
5.11. DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, tj. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Referat Transportu i Dróg, przy ul. Rybackiej 38, 68-100 Żagań

5.12. PRZEGLĄDY GWARANCYJNE:
5.12.1. Ciągnik rolniczy musi być wolny od wad oraz spełniać warunki, o których mowa w ustawie - Prawo o ruchu drogowym i przepisach wydanych na jej podstawie.
5.12.2. Ciągnik rolniczy musi być objęty gwarancją na okres minimum 24 miesięcy.
5.12.3. Gwarancji muszą podlegać wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Za materiały eksploatacyjne uważa się elementy wymieniane podczas okresowych przeglądów technicznych, w szczególności: oleje, inne płyny eksploatacyjne.
5.12.4. Warunki gwarancji muszą być odnotowane w książce gwarancyjnej ciągnika rolniczego.
5.12.5. Zgłoszenie o wystąpieniu wady będą dokonywać upoważnieni przez Zamawiającego przedstawiciele i przekażą je Wykonawcy telefonicznie, co zostanie dodatkowo potwierdzone przesłaną reklamacją zawierającą informacje o wystąpieniu wady – faksem, emailem lub pismem.
5.12.6. Usunięcie wady (zakończenie naprawy) musi następować niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 kolejnych dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
5.12.7. Wymiany i uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji i gwarancji jakości.
a) przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji określonej w pkt 5.12.1 realizowane będą w miejscu stacjonowania/użytkowania pojazdu nieodpłatnie, za wyjątkiem sytuacji gdy wymiana materiałów eksploatacyjnych podlegających okresowej wymianie lub naprawa/usunięcie wad pojazdu nie jest możliwa w miejscu stacjonowania/użytkowania pojazdu z uwagi na konieczność skorzystania z zaplecza serwisowego. W takim wypadku przemieszczenie przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego celem naprawy i z powrotem do miejsca stacjonowania/użytkowania przedmiotu zamówienia, dokonuje się na koszt Wykonawcy, w sposób i na warunkach określonych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Serwis gwarancyjny musi być zlokalizowany w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego – Referat Transportu i Dróg, przy ul. Rybackiej 38, 68-100 Żagań (adres należy wpisać w wypełniony OPZ w odpowiedzenie miejsce celem weryfikacji przez Zamawiającego ogólna dostępnym serwisem mapa Google.)
b) w okresie obowiązywania gwarancji jakości wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych wad/usterek w tym obejmujące dojazd serwisantów, ewentualny transport pojazdu do punktu serwisowego i z powrotem do miejsca stacjonowania/użytkowania pojazdu oraz wymiana materiałów i części zamiennych (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych) ponosi Wykonawca.

5.13. Równoważność materiałów i urządzeń
5.13.1. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zapis ten ma zastosowanie również do wszystkich rodzajów norm, do których instytucja Zamawiającego odnosi się w dokumentacji postępowania.
5.13.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, które są wymienione w specyfikacji technicznej pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne lub lepsze jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
5.13.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
5.13.4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5.13.5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
5.13.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego.

5.14. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie dostarczanego towaru w ramach realizacji niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITOLD MISIUDA - WIMEX24

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260485912

7.3.3) Ulica: 15

7.3.4) Miejscowość: Samborzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.