eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412672133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e16f6b7b-47f1-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e16f6b7b-47f1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Miasta Od Nowa – Ostrowiecki Integrator Edukacji i Przedsiębiorczych. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części istniejącego budynku na potrzeby Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20692326,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych, dostawy, montażu wyposażenia i sprzętu w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku oświaty, nauki i kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na części budynku na edukacyjno-biurowy na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych. Budynek położony przy ul. Sandomierskiej 26A na działkach nr ew. 113/4, 113/8 (obr. 45 ark.3) w Ostrowcu Świętokrzyskim, a jego przebudowa i rozbudowa realizowana w ramach zadania budżetowego pn.: „Miasta OdNowa - Ostrowiecki Integrator Edukacji
i Przedsiębiorczych WI” oraz „Miasta OdNowa – Ostrowiecki Integrator Edukacji i Przedsiębiorczych WNI”.
2. Zakres prac budowlanych, dostaw obejmujących zakres zamówienia określają:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno– budowlany,
3) projekt techniczny,
4) projekty wykonawcze branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) niniejszy opis przedmiotu zamówienia,
7) przedmiar robót.
3. Zadaniem objęty jest budynek Centrum Kształcenia Ustawicznego zwanego w dalszej części CKU zlokalizowany na działkach nr ew. 113/8, 113/4 (obr. 45, ark. 3) przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z zagospodarowaniem terenu oraz teren niezbędny do prowadzenia prac ( np. wymiany kabli zasilających pomiędzy stacją transformatorową, a przedmiotowym budynkiem).
4. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę znak: AB.6740.343.2022.AS decyzja Nr 314/2022 z dnia z dnia 14.10.2022 r.
5. Podstawowe parametry techniczne obiektu:
- Powierzchnia zabudowy - 1925,80 m2,
- powierzchnia użytkowa - 3381,00 m2,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 3
- ilość kondygnacji podziemnych – 1
- wysokość - 11,89 m
- kubatura netto - 12 257 m3.
6. W ramach realizacji zadania i wprowadzonych zmian funkcjonalnych z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego należy wykonać wskazane w projektach roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe oraz związane z rozbudową i przebudową obiektu
i instalacjami oraz inne roboty, a dotyczyć będą one m.in.:
- wyburzenia istniejącego łącznika wraz z fundamentami między dwoma zasadniczymi częściami budynku i budowy w tym miejscu nowego łącznika o większej powierzchni zabudowy i większej wysokości wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w skład wykończenia i wyposażenia, w łączniku ma być wykonany szyb z zainstalowanym dźwigiem osobowym,
- przebudowy elementów budynku w tym ścian wewnętrznych i w mniejszym zakresie ścian zewnętrznych wraz z ich naprawą i wykonaniem nad otworami (m.in. pod drzwi, pod kanały wentylacyjne) nadproży i wykonaniem nad wytypowanymi wnękami instalacyjnymi nadproży, wykonanie nowych ścian i ścianek działowych, również systemowej ściany przeszklonej w konstrukcji aluminiowej, ścianek działowych akustycznych, ściany działowej całoszklonej, oraz ścian instalacyjnych z płyt G-K również do obudowy szachtów instalacyjnych, ścianek HPL, ścianek mobilnych składanych systemowych i innych wg projektu,
- rozbiórki wskazanych kominów i zabezpieczenia po nich przejść w stropach
i stropodachu,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw wykończeniowych posadzkowych po odpowiednim przygotowaniu i naprawie podłoża (m.in. płytki gresowe, wykładziny, nawierzchnia sportowa, dla posadzek wykonanych na stropach i posadzek wykonanych na gruncie) wraz z podbudową i pozostałymi warstwami posadzkowymi,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw wykończeniowych sufitowych po odpowiednim przygotowaniu podłoża (m.in.: malowanie, sufity podwieszone w tym sufity akustyczne, sufity listwowe, panele akustyczne), w tym również rozebranie ażurowego sufitu nad salą gimnastyczną i wykonanie nowego,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw ściennych warstwami nowymi w całym budynku poza pomieszczeniami wyłączonymi z opracowania po odpowiednim przygotowaniu podłoża (m.in.: malowanie, płytki, izolacja akustyczna ścian),
- robót tynkarskich,
- wymiany stolarki okiennej na nową w wytypowanych miejscach wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- wymiany stolarki drzwiowej na nową, co będzie wymagało powiększenia otworów
i wykonania nowych nadproży np. w miejscach planowanych drzwi pożarowych,
- ocieplenia i termomodernizacji ścian wraz z wykonaniem tynkowania oraz montażu paneli elewacyjnych w systemie aluminiowym (panele kompozytowe FR) na podkonstrukcji aluminiowej,
- termo i hydroizolacja stropodachów po usunięciu starych warstw wraz z elementami do odwodnienia dachu wraz z montażem central wentylacyjnych z obudowami oraz paneli fotowoltaicznych,
- nadmurowania attyk,
- wymiany i wykonaniu nowych zadaszeń (szklanych) przy wejściach do budynku,
- wymiany lub wykonania koniecznych izolacji przeciwwilgociowych
i przeciwwodnych,
- wymiany wszystkich parapetów zewnętrznych, wymiany obróbek dekarskich pasa rynnowego, obróbek attyk, rynien i rur spustowych, itp.,
- rozbiórki schodów zewnętrznych i wykonanie nowych wraz z wykończeniem,
- montażu klap oddymiających w klatkach schodowych KL1, KL2, KL3,
po przebudowie dachu tam gdzie to jest konieczne,
- wymiany i montażu balustrad,
- usunięcia i wykonania płyt dachowych żelbetowych w okolicy montażu i kotwienia żaluzji wraz z żaluzjami przy urządzeniach na dachu oraz podkonstrukcji dla tych urządzeń,
- demontażu starych i montaż nowych drabin,
- usunięciu zbędnych elementów m.in. platformy schodowej, drabinek sportowych na sali,
- wykonaniu wyłazu na dach, robót towarzyszących oraz osadzenie klamer wyłazowych,
- zabezpieczeniu ppoż. istniejących dźwigarów R15 po oczyszczeniu ich z istniejących powłok malarskich,
- wymiana lub wykonania nowych instalacji sanitarnych wod-kan, grzewczych, wentylacji i klimatyzacji, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznej o mocy 35,28 kW,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED,
- wymiana instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji niskoprądowych ( SSP, SKD, CCTV , VDOM, ODD, LAN, AV),
- dostawie i uruchomieniu wyposażenia zgodnie z wykazem w urządzenia m.in.
w komputery, sprzęt audio wizualny AV, meble, pozostałe elementy wyposażenia, pętle indukcyjne,
- zrealizowania składników zagospodarowania terenu polegających na wykonaniu m.in.:
• terenu utwardzonego z nawierzchnią sportową poliuretanową,
• terenu utwardzonego z kostki betonowej,
• chodników i pochylni z kostki betonowej,
• chodnika poza obszarem opracowania według odrębnego opracowania z kostki betonowej,
• fundamentu wraz z agregatem prądotwórczym i jego zasilaniem,
• miejsca do gromadzenia odpadów wraz z wiatą,
• słupów oświetleniowych przy ścieżkach i przy parkingu,
• wymiana kabli zasilających pomiędzy stacją transformatorową, a przedmiotowym budynkiem oraz wymianą wszystkich tablic rozdziału energii,
• instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu,
• urządzeń edukacyjnych, ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci itp.
• przygotowania terenów zielonych, w tym nasadzeń drzew i krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45313100-5 - Instalowanie wind

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20490000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985164,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20490000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TERMOBUD A.J. Kowal Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instytut Technologii Konserwacji Zabytków Sp. z o.o. Sp. K i MARGOT-TOP Małgorzata Misiukanis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180085689

7.3.3) Ulica: ul.Kahla 37

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20490000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.