Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478496/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00478599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 30 listopada 2023 r. – 01 grudnia 2023 r. podczas V Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu „WOJNA I BEZPIECZEŃSTWO MILITARNE” nt. „DROGI DO POKOJU”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 30 listopada 2023 r. – 01 grudnia 2023 r. podczas V Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu „WOJNA I BEZPIECZEŃSTWO MILITARNE” nt. „DROGI DO POKOJU”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab9d14aa-7c9a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 30.11.2023 r. – 01.12.2023 r. podczas V Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu „WOJNA I BEZPIECZEŃSTWO MILITARNE” nt. „DROGI DO POKOJU”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.105.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5175,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną podczas V Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu „WOJNA I BEZPIECZEŃSTWO MILITARNE” nt. „DROGI DO POKOJU”, organizowanej przez Instytut Nauk o Bezpieczeństwie Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu w Siedlcach w dniach 30.11.2023 r. – 01.12.2023 r. dla planowanej liczby 100 osób (70 osób w dniu 30.11.2023 r.; 30 osób w dniu 01.12.2023 r.).
2. Wymagania Zamawiającego:
a) lokal gastronomiczny, w którym będzie świadczona usługa gastronomiczna dla uczestników Konferencji winien być usytuowany w odległości nie większej niż 2000 m od miejsca Konferencji: Uniwersytet w Siedlcach, Wydział Nauk Społecznych, ul. Żytnia 39, 08-110 Siedlce;
b) lokal powinien zapewnić: obsługę kelnerską, zastawę stołową (porcelanową; metalowe sztućce; szkło do napojów; serwetki papierowe) oraz dekorację stołów.
Obiad (30.11.2023) – 70 osób
Menu usługi gastronomicznej:
‒ Zupa:
• krem z dyni (200 ml na osobę)
‒ Danie mięsne/danie wegetariańskie (do wyboru):
• szynka w sosie chrzanowym 150 g, ziemniaczki z wody 150 g, bukiet surówek/kapusta zasmażana/warzywa gotowane na parze/blanszowane 150 g
• krokiety babuni 250 g, surówka colesław 150 g
‒ Kompot owocowy (250 ml na osobę)
Obiad (01.12.2023) – około 30 osób
Menu usługi gastronomicznej:
‒ Zupa:
• rosół (200 ml na osobę)
‒ Danie mięsne/danie wegetariańskie (do wyboru):
• pierś drobiowa w mascarpone z pomidorkami i pieczarkami 150 g, ryż brązowy 150 g, bukiet surówek/warzywa gotowane na parze/blanszowane 150 g
• pierogi ze szpinakiem 300 g
‒ Kompot owocowy (250 ml na osobę)
Podana liczba osób korzystających z usługi gastronomicznej jest liczbą przewidywaną. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości osób objętych usługą do 30%. Ponadto Zamawiający w sytuacji od niego niezależnej ma prawo odstąpienia od zamówienia (np. okoliczności państwowe/na poziomie zarządzeń Rektora UwS, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wydarzenia). Zamawiający przewiduje również możliwość rezygnacji z zamówienia z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji nie później niż na 5 dni przed organizacją przedmiotowej usługi. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANDEROSA S.C. Inga Myszka, Marcin Myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821-221-87-36
7.3.3) Ulica: ul. Garwolińska 53
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-30 do 2023-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji wirusa grypy ptaków typu A w systemie automatycznym MagCore HF 16 Plus dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- "Usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Rumi".
- PODN.ZP.321.4.2024 Przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 600 uczestników Festynu edukacyjnego
- Usługi cateringowe w ramach poddziałania 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)/2
- ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GOTOWYCH POSIŁKÓW (CAŁODOBOWE WYŻYWIENIE) DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.