Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00512005/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni higienistki stomatologicznej, w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICEALNA - MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE im. DANUTY SIEDZIKÓWNY PS. "INKA" W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@studiummedycznebp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.studiummedycznebp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e31ed790-cc2c-422c-b466-7b83e1123b7e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni higienistki stomatologicznej, w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31ed790-cc2c-422c-b466-7b83e1123b7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084507/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 wyposażenie pracowni technik sterylizacji medycznej, higieniska stomatologiczna, technik elektroradiolog, terapeuta zajęciowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Aktywna Szkoła 3” finansowany w ramach Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n) Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Uchwała Zarządu Województwa Lubelskiego z dnia 3 września 2024 r., Nr XXXVI/683/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/AS/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77452,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa urządzeń i narzędzi4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37903,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów eksploatacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej
4.5.5.) Wartość części: 50398,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa modeli stomatologicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6965 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji "Przebudowa i rozbudowa Bloku Operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej"
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Dostawa serwera GPU do obsługi aplikacji Test FUS w ramach projektu WF z AWF do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2"
- Dostawa książek na potrzeby Biblioteki
- Dostawa gadżetów zamawianych na potrzeby Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ambulansów drogowych z mobilnym wyposażeniem diagnostycznym.
- Zakup i dostawa drobnego wyposażenia w ramach pierwszego wyposażenia OIT 3
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- DOSTAWA MOBILNEGO APARATU RTG ORAZ ULTRASONOGRAFU UROLOGICZNEGO
- Drobny sprzęt do przygotowania i podawania cytostatyków
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii UCK.
więcej: Wyroby stomatologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





