eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoRozbudowa budynku OSP w Palędziu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku OSP w Palędziu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1163245

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku OSP w Palędziu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1424a316-cee2-478f-896d-f116452370b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045598/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Palędzie - rozbudowa budynku garażu OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1942511,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku jednokondygnacyjnego.
Budynek rozbudowany zostanie w bocznej części o garaż dla wozu strażackiego, komunikację
i magazyn. Ściany o konstrukcji stalowej z płyty warstwowej oraz silikatów. Dach dwuspadowy pokryty płytą warstwową. Budynek wyposażony m.in. w instalacje elektryczną, wod – kan, CO, kanalizacje deszczową. W ramach zamówienia należy przebudować instalacje oświetlenia zewnętrznego.

W ramach inwestycji wykonawca zobowiązany jest uzyskać ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu.

1.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej „SWZ”) wraz z wyjaśnieniami do treści SWZ, udzielonymi przez Zamawiającego oraz projektowane postanowienia umowne,
b) Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.

Uwaga: załączony do SWZ Przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ofertowej.


2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:

- Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
- Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45216000-4 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
45216100-5 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, że oferta nr 1 złożona przez firmę Good Builder Sp. z o.o. z Sierakowa, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b) Pzp, ponieważ Wykonawca nie wykazał spełnia warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

Biorąc pod uwagę powyższe jedyną niepodlegającą odrzuceniu ofertą jest oferta nr 2 Grupa Bartkowiak Sp. z o.o. Sp.k., z ceną 2 629 414,07 zł brutto, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia pn. Rozbudowa budynku OSP w Palędziu.
Wobec faktu, że Zamawiający mógł zwiększyć w budżecie kwotę zamiaru tylko do kwoty: 2.000.000,00 zł brutto i nie może przeznaczyć na realizację zamówienia kwoty: 2 629 414,07 zł brutto, zachodzi przesłanka do unieważniania przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2629414,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2629414,07 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.