eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05255065-f634-4055-8676-ec090ba3a8ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05255065-f634-4055-8676-ec090ba3a8ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.25.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268768 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód osobowy wielozadaniowy – 1 szt. (pojazd nieoznakowany na potrzeby Granicznej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gdyni ) wyprodukowany nie wcześniej niż 2024r., Specyfikacja techniczna w zakresie minimalnych parametrów funkcjonalności/wymagań – Załącznik nr 1 do SWZ,
gwarancja na podzespoły min. 24 m-ce lub limit przebiegu 100 000 km - kryterium oceny ofert,
oraz poza punktacją - gwarancja na:
- powłokę lakierniczą min. 24 m-ce bez limitu kilometrów,
- na perforację nadwozia min. 48 m-ce bez limitu kilometrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 64872 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód osobowy – 2 szt. (pojazd oznakowany na potrzeby Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni ) wyprodukowany nie wcześniej niż 2024r., Specyfikacja techniczna w zakresie minimalnych parametrów funkcjonalności/wymagań – Załącznik nr 1A oraz 1AB do SWZ,
gwarancja na podzespoły min. 24 m-ce lub limit przebiegu 100 000 km - kryterium oceny ofert,
oraz poza punktacją - gwarancja na:
- powłokę lakierniczą min. 24 m-ce bez limitu kilometrów,
- na perforację nadwozia min. 48 m-ce bez limitu kilometrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 203896 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99500,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99500,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANRO-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890007492

7.3.3) Ulica: UL. OLIWSKA 58

7.3.4) Miejscowość: CHWASZCZYNO

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99500,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259012 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259012 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259012 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMOTOR sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264345

7.3.3) Ulica: Ul. Andrzeja Struga 73

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-784

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259012 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym jest Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, w imieniu i na rzecz , którego działa Pełnomocnik Zamawiającego - Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.