Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498265/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00510358/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05255065-f634-4055-8676-ec090ba3a8ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05255065-f634-4055-8676-ec090ba3a8ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268768 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy wielozadaniowy – 1 szt. (pojazd nieoznakowany na potrzeby Granicznej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gdyni ) wyprodukowany nie wcześniej niż 2024r., Specyfikacja techniczna w zakresie minimalnych parametrów funkcjonalności/wymagań – Załącznik nr 1 do SWZ,gwarancja na podzespoły min. 24 m-ce lub limit przebiegu 100 000 km - kryterium oceny ofert,
oraz poza punktacją - gwarancja na:
- powłokę lakierniczą min. 24 m-ce bez limitu kilometrów,
- na perforację nadwozia min. 48 m-ce bez limitu kilometrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 64872 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy – 2 szt. (pojazd oznakowany na potrzeby Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni ) wyprodukowany nie wcześniej niż 2024r., Specyfikacja techniczna w zakresie minimalnych parametrów funkcjonalności/wymagań – Załącznik nr 1A oraz 1AB do SWZ,gwarancja na podzespoły min. 24 m-ce lub limit przebiegu 100 000 km - kryterium oceny ofert,
oraz poza punktacją - gwarancja na:
- powłokę lakierniczą min. 24 m-ce bez limitu kilometrów,
- na perforację nadwozia min. 48 m-ce bez limitu kilometrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 203896 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99500,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99500,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANRO-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890007492
7.3.3) Ulica: UL. OLIWSKA 58
7.3.4) Miejscowość: CHWASZCZYNO
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99500,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259012 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259012 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259012 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMOTOR sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264345
7.3.3) Ulica: Ul. Andrzeja Struga 73
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-784
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259012 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Zakup odczynników i akcesoriów do separacji komórek CD138 i ich późniejszej wizualizacji dla Laboratorium Genetyki Klinicznej UCK.
- Opracowanie dok. projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj polegających na modernizacji systemów ośw. awaryjnego i ewakuacyjnego w bud. GUMed
- dostawę oprogramowania naukowo-badawczego dla Politechniki Gdańskiej
- Dostawa siatek chirurgicznych dla UCK
- Zakup fabrycznie nowego pojazdu samochodowego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-559/2025: Leasing operacyjny 3 szt. samochodów osobowych typu kombivan wraz z dostawą i rozładunkiem na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego, SOp
- Zakup i dostawa samochodu osobowego dla PSG we Wrocławiu-Strachowicach
- Dostawa w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu specjalistycznego samochodu dostawczego do transportu zwierząt wodnych na potrzeby ogrodu zoologicznego Akwarium Gdyńskiego MIR-PIB
- Zakup samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Gminy Sadowne
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





